Cityboard Media została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana 2015”, organizowanego przez Business Centre Club, pod honorowym patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Wyróżnienie przyznano „za zaangażowanie społeczne i realizowanie idei odpowiedzialności społecznej biznesu”. Firma od 20 lat realizuje kampanie społeczne i angażuje się w akcje pro publico bono.
Na wielkoformatowych nośnikach cyklicznie są realizowane kampanie Hospicjów dla Dzieci, Wiosek Dziecięcych i akcje „1%”. Firma wspiera, jako patron mediowy, Warszawską Operę Kameralną i Teatr Powszechny w Warszawie. W ramach promocji sportu i aktywnego trybu życia, działa razem z Czesławem Langiem. Na cityboardach i supercityboardach co roku realizujemy ogólnopolską kampanię Tour de Pologne. Angażujemy się w akcje promujące bezpieczeństwo na drodze – sami prowadziliśmy kampanie skierowane do kierowców oraz współpracujemy z organizacjami edukującymi użytkowników dróg, a także bezpośrednio z Wojewódzkimi Komendami Policji – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media,
Kapituła konkursu doceniła także postawę Cityboard Media wobec ekologii. Firma wprowadziła ekoplakat podłoże drukarskie, które jest przyjazne i bezpieczne dla otoczenia naturalnego, a sam produkt jest w 100% recyklingowany. Inwestuje w czystą energię – część urządzeń reklamowych jest zasilana przez panele fotowoltaiczne i turbiny wiatrowe. Klientom oferuje sieć ecolight – nowoczesnych elektronicznych nośników reklamowych, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska.
Instytut Cityboard Media organizuje konferencje i seminaria w zakresie szeroko pojętego marketingu oraz prowadzi projekty badawcze, a także warsztaty dla klientów. Kooperuje z Uniwersytetem SWPS – w tym roku zainicjowała wspólne studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu”.
Finał szóstej edycji konkursu „Firma dobrze widziana” odbył się 25 listopada 2015 r. w siedzibie BCC w Warszawie. Po wręczeniu nagród laureaci i zaproszeni goście uczestniczyli w panelu poświeconym CSR, który prowadził Wojciech Szeląg – dziennikarz ekonomiczny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów