Program Tesco dla Szkół został uhonorowany przez ekspertów League of American Communications Professionals nagrodą Impact Award w kategorii Best Community Relations Program. W gronie tegorocznych laureatów LACP Impact Awards, wśród firm nagrodzonych przez specjalistów w dziedzinie komunikacji znalazły się m.in. Applebee’s, Coca-Cola HBC Romania, Cisco Systems i Wells Fargo. Program Tesco dla Szkół zdobył także statuetkę Stevie Award w International Business Awards 2011 jako najlepsza kampania w zakresie relacji ze społecznością oraz jest wymieniany w Raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2012” jako długoletnia dobra praktyka.
W ramach programu ponad 11 tysięcy szkół otrzymało nowoczesny sprzęt dydaktyczny o wartości 13 milionów złotych. Prowadzony jest także konkurs filmowy, mający integrować i mobilizować społeczności lokalne oraz edukować najmłodszych przez zabawę na ważne społecznie tematy. W zakończonej właśnie 10. edycji programu brało udział 12 000 dzieci z 752 szkół w Polsce. 877 zgłoszonych przez nich prac konkursowych zdobyło w głosowaniu online ponad 2 945 000 głosów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów