Program Tesco dla Szkół został uhonorowany przez ekspertów League of American Communications Professionals nagrodą Impact Award w kategorii Best Community Relations Program. W gronie tegorocznych laureatów LACP Impact Awards, wśród firm nagrodzonych przez specjalistów w dziedzinie komunikacji znalazły się m.in. Applebee’s, Coca-Cola HBC Romania, Cisco Systems i Wells Fargo. Program Tesco dla Szkół zdobył także statuetkę Stevie Award w International Business Awards 2011 jako najlepsza kampania w zakresie relacji ze społecznością oraz jest wymieniany w Raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2012” jako długoletnia dobra praktyka.
W ramach programu ponad 11 tysięcy szkół otrzymało nowoczesny sprzęt dydaktyczny o wartości 13 milionów złotych. Prowadzony jest także konkurs filmowy, mający integrować i mobilizować społeczności lokalne oraz edukować najmłodszych przez zabawę na ważne społecznie tematy. W zakończonej właśnie 10. edycji programu brało udział 12 000 dzieci z 752 szkół w Polsce. 877 zgłoszonych przez nich prac konkursowych zdobyło w głosowaniu online ponad 2 945 000 głosów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku