Program Tesco dla Szkół został uhonorowany przez ekspertów League of American Communications Professionals nagrodą Impact Award w kategorii Best Community Relations Program. W gronie tegorocznych laureatów LACP Impact Awards, wśród firm nagrodzonych przez specjalistów w dziedzinie komunikacji znalazły się m.in. Applebee’s, Coca-Cola HBC Romania, Cisco Systems i Wells Fargo. Program Tesco dla Szkół zdobył także statuetkę Stevie Award w International Business Awards 2011 jako najlepsza kampania w zakresie relacji ze społecznością oraz jest wymieniany w Raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2012” jako długoletnia dobra praktyka.
W ramach programu ponad 11 tysięcy szkół otrzymało nowoczesny sprzęt dydaktyczny o wartości 13 milionów złotych. Prowadzony jest także konkurs filmowy, mający integrować i mobilizować społeczności lokalne oraz edukować najmłodszych przez zabawę na ważne społecznie tematy. W zakończonej właśnie 10. edycji programu brało udział 12 000 dzieci z 752 szkół w Polsce. 877 zgłoszonych przez nich prac konkursowych zdobyło w głosowaniu online ponad 2 945 000 głosów.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów