logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nagroda dla Providenta za pomaganie
08.07.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nagroda dla Providenta za pomaganie



Program „Tak! Pomagam”, realizowany od siedmiu lat przez firmę Provident Polska, został wybrany przez portal CSR.pl – Naturalnie Odpowiedzialni inicjatywą miesiąca. W ramach plebiscytu co miesiąc wyłaniane są najciekawsze projekty i działania firm z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.

Serwis CSR.pl organizuje comiesięczny konkursu dla firm „Odpowiedzialna Inicjatywa Miesiąca”. Jako kryterium wyboru brane są pod uwagę oryginalność realizowanego projektu CSR (w odniesieniu do środowiska, biznesu, miejsca pracy, społeczeństwa), a także spójność z prowadzoną strategią społecznej odpowiedzialności biznesu.

Bilans dotychczasowych 14 edycji, to ponad 330 projektów, w których realizację zaangażowało się ponad 1000 wolontariuszy. Provident przekazał na projekty wolontariackie ponad 1 mln złotych. Celem realizowanego od 2006 roku programu wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” jest wspieranie pracowników i doradców klienta w realizacji ich własnych inicjatyw wolontariackich. Dwa razy do roku Provident ogłasza konkurs na najlepsze projekty wolontariatu pracowniczego, na których realizację firma przekazuje środki finansowe. Wnioski oceniane są przez niezależną Radę Programową, w skład której wchodzą: Dariusz Pietrowski – Prezes Centrum Wolontariatu, Barbara Falandysz – prawniczka, działaczka społeczna, współzałożycielka polskiego oddziału UNICEF-u, Bogusław Homicki – wiceprezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci Ulicy, Joanna Mielczarek – dyrektor Stowarzyszenia „Mali bracia Ubogich” oraz reprezentanci Providenta, w tym wolontariusz.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek