Mała polska firma doradcza z Londynu „Mazur Roman – Masterstudio of Business Architecture”, specjalizująca się w doradztwie strategicznym dla sektora finansowego, została uhonorowana przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową nagrodą „BEST in Corporate Social Responsibility” za stworzenie i efektywną realizację w Wielkiej Brytanii programu Ekspertki.org.pl.
„Ekspertki.org.pl” to społeczny program promocji przedsiębiorczości kobiet na emigracji w Wielkiej Brytanii, poprzez rozwój w latach 2008-2012 karier zawodowych Liderek (osób po 40 roku życia
wykonujących wolne zawody), jako wzorców podejmowania samozatrudnienia przez wykształcone Polki pracujące w Londynie na stanowiskach poniżej swoich kwalifikacji.
Autorem i realizatorem programu jest Roman Mazur – konsultant w zakresie Strategic Business Planning w bankowości, który po uroczystości „BPCC Annual Awards 2009”, mającej miejsce w hotelu Hyatt w Warszawie, powiedział:- Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że jednak mi przypadnie tytuł „Best in Corporate Social Responsibility”. Z jednej strony takie rzeczy nie dzieją się na co dzień, żeby jednoosobowa
firma ostatecznie poradziła sobie w konkurencji z dwoma globalnymi markami. Z drugiej jednak strony to, co robię w sumie jako hobby, to dość innowacyjny CSR – strategia typu multiutility, oparta na otwartych źródłach wiedzy i doświadczenia. Dlatego efekty tworzonego przeze mnie w Londynie programu promocji przedsiębiorczości polskich emigrantek „Ekspertki.org.pl” stanowią także oddolną i żywą promocję Polski zagranicą. Sukcesem już było to, że udaje się efektywnie mobilizować do działania znajdujące się w ludziach zasoby. Oprócz samego więc aktywizowania samozatrudnienia polskich specjalistek 40+ w Wielkiej Brytanii, „Ekspertki” aktywnie działają również przeciwko rozpadom rodzin
młodych polskich emigrantów w ramach inicjatywy „Róża Emigracyjnych Wiatrów”, a także przeciw pułapkom uzależnień młodzieży w ramach inicjatywy „Ciche Więzy Zależności”. Wkrótce rozpocznie się kolejny etap pracy „Ekspertek” dla ogólnego dobra – akcja „Dni Liliowego Motyla”, której cel to nie tylko profilaktyka raka piersi u Polek, lecz także zwiększenie świadomości wpływu, jaki młodzi ludzie na emigracji mają na swoje zdrowie w przyszłości.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy