logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.05.2009

Nadzieja dla serc po raz trzeci



W maju ruszyła 3. edycja programu „Nadzieja dla serc” skierowanego do dorastających pacjentów z chorobami serca oraz po przebytej operacji wrodzonej wady serca. W ramach organizowanego wspólnie przez polską firmę farmaceutyczna Adamed oraz Fundację Marka Kamińskiego programu obędzie się cykl bezpłatnych dwudniowych warsztatów dla młodych osób z problemami kardiologicznymi z 16. miast Polski.

Prawie 80% dorastających osób po przebytej operacji wrodzonej wady serca chce wykonywać kontrolowany wysiłek fizyczny – wynika z badań przeprowadzonych wśród uczestników2. edycji programu. Dlatego głównym celem warsztatów jest wsparcie dorastających pacjentów wkraczających w dorosłość, w prowadzeniu aktywnego życia. Nacisk w programie jest położony na znaczenie stosowania kontrolowanego wysiłku fizycznego w procesie rehabilitacji po operacji wrodzonej wady serca. Elementem programu są także działania ukierunkowane na informowanie rodziców i opinii publicznej nt. sposobów wsparcia młodych osób z problemami kardiologicznymi we wkraczaniu w dorosłość.

Uczestnicy warsztatów rekrutowani z poszczególnych miast zostaną przewiezieni do Gdańska, gdzie będą przeprowadzone badania oraz zajęcia. Warsztaty odbędą się w następujących terminach:
• 30 – 31 maja 2009 r.
• 18 – 19 września 2009 r.
• 23 – 24 października 2009 r.
• 20 – 21 listopada 2009 r.

– Dla Adamedu, jako firmy farmaceutycznej priorytetem w działaniu jest dobro pacjenta. Wiemy jak ważne podczas terapii jest wsparcie pozamedyczne. Dotychczasowe dwie edycje programu „Nadzieja dla Serc” spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony pacjentów z problemami kardiologicznymi – powiedziała Anna Czajkowska, członek zarządu firmy Adamed. – Kontynuujemy program, aby pomóc kolejnym pacjentom w radzeniu sobie na co dzień z chorobą oraz ułatwić młodym osobom start w dorosłość. Zależy nam na pokazaniu, że po przebyciu operacji wrodzonej wady serca można prowadzić aktywne życie, realizować się zawodowo i spełniać swoje marzenia. Kluczem do zdrowia i prowadzenia aktywnego trybu życia jest rehabilitacja oraz stosowanie kontrolowanego wysiłku fizycznego – dodała.

Warsztaty złożone są z dwóch części. Pierwsza z nich to warsztaty psychologiczne oraz rozwoju osobistego. Druga część to blok medyczny obejmujący naukę podstawowych zasad rehabilitacji kardiologicznej oraz badania medyczne stanu zdrowia i wydolności fizycznej. Na podstawie badania oraz bezpośredniej rozmowy z lekarzem kardiochirurgiem i rehabilitantem każda osoba otrzyma zestawienie najważniejszych zasad kontrolowanego wysiłku, a także plan spis zasad bezpiecznego obciążenia wysiłkiem fizycznym.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Aby w nich uczestniczyć należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.kaminski.pl i wypełniony przesłać do Fundacji Marka Kamińskiego. Organizatorzy pokrywają całkowity koszt wyżywienia, udziału w badaniach, zajęciach oraz noclegu. Uczestnicy zostaną zakwaterowani w Hotelu Orle w Gdańsku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek