"Nie wpadajcie w panikę. Dajcie się porwać" zachęca prezenter wiadomości telewizyjnych. Za nim na ekranie pojawiają się pojazdy kosmiczne, krążące nad Krakowem i Warszawą. "Mamy dla was alternatywę i mnóstwo offowych klimatów", "Z nami poczujecie bluesa" przekonują tajemniczo uśmiechnięci pasażerowie statków.
Kampania promocyjna Katowic ma służyć przełamaniu sterotypowego myślenia o tej miejscowości jako mieście związanym wyłącznie z przemysłem górniczym i zareklamowaniu odbywających się na jej terenie wydarzeń kulturalnych.
Rolę UFO w kampanii "Katowice – Miasto Wielkich Wydarzeń" pełni Spodek, najbardziej rozpoznawalny element architektoniczny konurbacji śląskiej, a swoje imprezy w spocie promują Artur Rojek, organizator tamtejszego OFF Festiwalu oraz Irek Dudek, odpowiedzialny za Rawa Blues Festival.
Poza wyżej wymienionymi kampania promuje Biennale Plakatu Polskiego, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun oraz Letni Ogród Teatralny. Billboardy z latającym spodkiem pojawią się w największych polskich miastach, spot zaś będzie emitowany m.in. w TVN 24 i TVP Kultura.
Połowę kosztów kampanii (1,5 mln zł) pokryto z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Więcej informacji znajduje się na www.imprezy.katowice.eu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie