1 grudnia rozpoczęła się 12. edycja organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Duże, średnie i małe firmy zostaną uhonorowane za szczególnie wartościową działalność społeczną prowadzoną samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Do konkursu mogą być zgłaszane wszystkie firmy oraz fundacje założone przez firmy, które w roku 2008 realizowały działania społeczne we współpracy z organizacjami pozarządowymi, wspierały je merytorycznie, finansowo, rzeczowo oraz świadcząc usługi, a także firmy, które swojej aktywności społecznej nadały charakter strategiczny.
Firmy lub fundacje utworzone przez firmy mogą być nominowane do tytułu „Dobroczyńca Roku” za pośrednictwem wniosków nominacyjnych dostępnych na stronie www.dobroczyncaroku.pl
Nominacje można zgłaszać w następujących kategoriach:
1. tematycznych (zgłoszenia może dokonać organizacja pozarządowa):
1. „Ekologia”
2. „Edukacja”
3. „Kultura i sztuka”
4. „Zdrowie”
5. „Pomoc społeczna”
2. „Lokalny wymiar społecznego zaangażowania firmy” (zgłoszenia może dokonać organizacja pozarządowa z siedzibą na terenie do 50 000 mieszkańców lub Lokalna Organizacja Grantowa)
3. „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy” (zgłoszenia może dokonują same firmy lub fundacje utworzone przez firmy).
W konkursie będą nagradzane przede wszystkim długofalowe projekty o nowatorskim charakterze oraz – w przypadku działań realizowanych we współpracy ze stowarzyszeniami lub fundacjami – projekty partnerskie, obliczone na współpracę między sektorem biznesu a organizacjami pozarządowymi.
Zgłoszenia można nadsyłać do 20 stycznia 2009 roku. Decyduje data stempla pocztowego. Więcej informacji znajduje się na stronie konkursu www.dobroczyncaroku.pl
Darczyńcą tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu Konkursu czuwa firma Ernst & Young. Patronat medialny nad konkursem objęli: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, miesięcznik Forbes, portal Money.pl oraz telewizja TVN CNBC Biznes. Kompleksową oprawę medialną konkursu zapewnia agencja Network PR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi