logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.12.2008

Nabór dobroczyńców



1 grudnia rozpoczęła się 12. edycja organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Duże, średnie i małe firmy zostaną uhonorowane za szczególnie wartościową działalność społeczną prowadzoną samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Do konkursu mogą być zgłaszane wszystkie firmy oraz fundacje założone przez firmy, które w roku 2008 realizowały działania społeczne we współpracy z organizacjami pozarządowymi, wspierały je merytorycznie, finansowo, rzeczowo oraz świadcząc usługi, a także firmy, które swojej aktywności społecznej nadały charakter strategiczny.

Firmy lub fundacje utworzone przez firmy mogą być nominowane do tytułu „Dobroczyńca Roku” za pośrednictwem wniosków nominacyjnych dostępnych na stronie www.dobroczyncaroku.pl

Nominacje można zgłaszać w następujących kategoriach:
1. tematycznych (zgłoszenia może dokonać organizacja pozarządowa):
1. „Ekologia”
2. „Edukacja”
3. „Kultura i sztuka”
4. „Zdrowie”
5. „Pomoc społeczna”

2. „Lokalny wymiar społecznego zaangażowania firmy” (zgłoszenia może dokonać organizacja pozarządowa z siedzibą na terenie do 50 000 mieszkańców lub Lokalna Organizacja Grantowa)

3. „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy” (zgłoszenia może dokonują same firmy lub fundacje utworzone przez firmy).

W konkursie będą nagradzane przede wszystkim długofalowe projekty o nowatorskim charakterze oraz – w przypadku działań realizowanych we współpracy ze stowarzyszeniami lub fundacjami – projekty partnerskie, obliczone na współpracę między sektorem biznesu a organizacjami pozarządowymi.

Zgłoszenia można nadsyłać do 20 stycznia 2009 roku. Decyduje data stempla pocztowego. Więcej informacji znajduje się na stronie konkursu www.dobroczyncaroku.pl

Darczyńcą tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu Konkursu czuwa firma Ernst & Young. Patronat medialny nad konkursem objęli: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, miesięcznik Forbes, portal Money.pl oraz telewizja TVN CNBC Biznes. Kompleksową oprawę medialną konkursu zapewnia agencja Network PR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek