logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nabór dobroczyńców
07.12.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nabór dobroczyńców



1 grudnia rozpoczęła się 12. edycja organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Duże, średnie i małe firmy zostaną uhonorowane za szczególnie wartościową działalność społeczną prowadzoną samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Do konkursu mogą być zgłaszane wszystkie firmy oraz fundacje założone przez firmy, które w roku 2008 realizowały działania społeczne we współpracy z organizacjami pozarządowymi, wspierały je merytorycznie, finansowo, rzeczowo oraz świadcząc usługi, a także firmy, które swojej aktywności społecznej nadały charakter strategiczny.

Firmy lub fundacje utworzone przez firmy mogą być nominowane do tytułu „Dobroczyńca Roku” za pośrednictwem wniosków nominacyjnych dostępnych na stronie www.dobroczyncaroku.pl

Nominacje można zgłaszać w następujących kategoriach:
1. tematycznych (zgłoszenia może dokonać organizacja pozarządowa):
1. „Ekologia”
2. „Edukacja”
3. „Kultura i sztuka”
4. „Zdrowie”
5. „Pomoc społeczna”

2. „Lokalny wymiar społecznego zaangażowania firmy” (zgłoszenia może dokonać organizacja pozarządowa z siedzibą na terenie do 50 000 mieszkańców lub Lokalna Organizacja Grantowa)

3. „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy” (zgłoszenia może dokonują same firmy lub fundacje utworzone przez firmy).

W konkursie będą nagradzane przede wszystkim długofalowe projekty o nowatorskim charakterze oraz – w przypadku działań realizowanych we współpracy ze stowarzyszeniami lub fundacjami – projekty partnerskie, obliczone na współpracę między sektorem biznesu a organizacjami pozarządowymi.

Zgłoszenia można nadsyłać do 20 stycznia 2009 roku. Decyduje data stempla pocztowego. Więcej informacji znajduje się na stronie konkursu www.dobroczyncaroku.pl

Darczyńcą tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu Konkursu czuwa firma Ernst & Young. Patronat medialny nad konkursem objęli: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, miesięcznik Forbes, portal Money.pl oraz telewizja TVN CNBC Biznes. Kompleksową oprawę medialną konkursu zapewnia agencja Network PR.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek