Santander Bank Polska został właśnie nagrodzony tytułem „Banku Odpowiedzialnego Społecznie” w konkursie Instytucja Roku portalu MojeBankowanie.pl. Jako jedyny bank otrzymał wyróżnienie za dwa projekty społeczne, w tym za „Santander Universidades” – kompleksowy program wspierający szkolnictwo wyższe oraz idee przedsiębiorczości wśród młodego pokolenia.
Tym razem specjalny wakacyjny program szkoleń dla studentów został zorganizowany przy współpracy z dwiema instytucjami: Yale University i Georgetown University. Do udziału w projekcie mogą aplikować studenci wszystkich uczelni na świecie, które biorą udział w programie Santander Universidades.
Głównym założeniem Santander Universidades jest wspieranie młodych ludzi na całym świecie i tworzenie dla nich przestrzeni do lepszego rozwoju. Tylko w tych dwóch projektach stypendium otrzyma 36 osób z różnych krajów. Konkurencja jest duża, ale będziemy mocno kibicować, by w tym gronie znalazło się jak najwięcej polskich studentów. – powiedział Wojciech Leśniewski z Santander Bank Polska.
Szczegółowe informacje, terminy i kryteria naboru do programów prowadzonych przez Yale University oraz Georgetown University znajdują się odpowiednio na: https://www.santander-grants.com/program/santander-yale-international-summer-experience-program oraz https://www.santander-grants.com/program/summer-workshop-social-innovation-and-financial-inclusion-in-the-digital-age.
Santander Universidades to jedna z kluczowych inicjatyw społecznych Grupy Santander, która od ponad 20 lat realizuje projekty wspierające szkolnictwo wyższe. W Polsce program funkcjonuje od 2011 r. i zrzesza 57 ośrodków akademickich w całym kraju. Lista wszystkich polskich uczelni Santander Universidades, biorących udział w programie stypendialnym na Yale University i Georgetown University dostępna jest na stronie: https://santander.pl/santanderuniversidades-pl/lista-uczelni.html
Warto dodać, że to nie jedyna akcja społeczna Banku Santander w ostatnim czasie. Niedawno na budynku przy pl. Zawiszy w Warszawie można było oglądać mural banku, będący nową odsłoną kampanii społecznej #Zaparkuj telefon i jedź, realizowanej w ramach edukacyjnego projektu Jak Jeździsz. Celem kampanii jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy