Na przykład twój przykład
O ile – według statystyk – największymi ofiarami przemocy domowej są kobiety, o tyle najbardziej dotkliwe konsekwencje, także długoterminowe, ponoszą dzieci ze związków, w których dochodziło do przemocy, zarówno fizycznej jak i psychicznej.
Antyprzemocowa kampania „Your example builds tomorrow” miała swoją premierę w sierpniu, który w Brazylii obchodzony jest jako #AugustLilac („Liliowy Wrzesień”) – miesiąc walki z przemocą wobec kobiet, stanowiącą w tym kraju ogromny problem społeczny. Twórcy kampanii zwracają uwagę na wagę drobnych, codziennych gestów, które dla każdego dziecka stanowią kapitał emocjonalny na przyszłość. Od tego, jak on wygląda, zależy, czy uda się przerwać błędne koło i zakończyć cykl przemocy domowej i rodzinnej.
Na kampanię złożyły się trzy grafiki cyfrowe (digital) oraz film:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie