logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Na prawo patrz!” – nowy podcast Inicjatywy Wolne Sądy
06.11.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO

„Na prawo patrz!” – nowy podcast Inicjatywy Wolne Sądy



„Na prawo patrz!” to tytuł podcastu twórców Inicjatywy Wolne Sądy, przygotowywanego we współpracy z Radiem TOK FM. Jego założyciele chcą zwiększać świadomość prawną w społeczeństwie.

Podcast „Na prawo patrz!” przygotowuje czworo prawników, którzy w lipcu 2017 roku stworzyli Inicjatywę Wolne Sądy. Sylwia Gregorczyk-Abram, Maria Ejchart-Dubois, Paulina Kieszkowska-Knapik i Michał Wawrykiewicz w swoim programie internetowym chcą edukować obywateli na temat przysługujących im praw oraz uświadamiać, czym dla społeczeństwa może skończyć się upolitycznienie sądownictwa.

Będziemy rozmawiać o tym, czym jest idea państwa prawa, dlaczego jest dla nas ważna, dlaczego niezależność sądownictwa, o której dyskutujemy od pięciu lat na okrągło, jest tym, co chroni nasze prawa i wolności – mówi Michał Wawrykiewicz. Będziemy przekonywać słuchaczy, że nawet jeśli nie interesują się prawem, ono interesuje się nimi – dodaje Paulina Kieszkowska-Knapik.

Pierwszy odcinek cyklu został opublikowany 30 września br. w aplikacji TOK FM i na tokfm.pl. Kolejne będą się ukazywać co środa ok. godz. 18:00.

Inicjatywa Wolne Sądy została uhonorowana Nagrodą Radia TOK FM im. Anny Laszuk za rok 2018.

NGO edukacja prawa człowieka Radio TOK FM Wolne Sądy Inicjatywa Wolne Sądy podcast


Nazwa wydarzenia:
„Na prawo patrz!” – podcast we współpracy z Radiem TOK FM
Tematy:
Edukacja, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Inicjatywa Wolne Sądy, Radio TOK FM
Media:
podcast





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek