"Nie mam na kogo głosować" – myśli wielu wyborców. Może więc warto porównać poglądy kandydatów ze swoimi? Serwis MamPrawoWiedziec.pl w swoim spocie „Kandydaci 2011” zachęca do świadomego głosowania w nadchodzących wyborach parlamentarnych.
Spot informuje wyborców o możliwości sprawdzenia, kto, niezależnie od komitetu i numeru na liście, kandyduje z okręgu wyborcy i jakie ma poglądy. Jeśli wyborcę interesuje konkretny problem, może poszukać kandydata, który ma takie samo zdanie jak on. Serwis umożliwia sprawdzenie, jakie poglądy mają kandydaci oraz czym chcą się zająć podczas najbliższej kadencji.
„Kandydaci 2011” to projekt realizowany przez niezależne i apartyjne Stowarzyszenie 61. Na stronie www.MamPrawoWiedziec.pl publikuje kwestionariusze doświadczenia i poglądów wypełnione przez kandydatów do Parlamentu. Kwestionariusz został przygotowany we współpracy z ponad dwudziestoma organizacjami pozarządowymi.
W spocie reklamowym roli głównej wystąpiła Milena Suszyńska. Za reżyserię odpowiada Marta Karwowska, za zdjęcia – Kuba Giza, za animacje – Natalia Bucior, za montaż – Ola Gowin. Produkcją zajęło się Akson Studio, a postprodukcją – Studio Company.
Oprócz głównego spotu zrealizowano kilka uzupełniających, dotyczących konkretnych zagadnień wyborczych.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

