logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Na kogo głosować?
28.09.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie

Na kogo głosować?

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Nie mam na kogo głosować" – myśli wielu wyborców. Może więc warto porównać poglądy kandydatów ze swoimi? Serwis MamPrawoWiedziec.pl w swoim spocie „Kandydaci 2011” zachęca do świadomego głosowania w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Spot informuje wyborców o możliwości sprawdzenia, kto, niezależnie od komitetu i numeru na liście, kandyduje z okręgu wyborcy i jakie ma poglądy. Jeśli wyborcę interesuje konkretny problem, może poszukać kandydata, który ma takie samo zdanie jak on. Serwis umożliwia sprawdzenie, jakie poglądy mają kandydaci oraz czym chcą się zająć podczas najbliższej kadencji.

„Kandydaci 2011” to projekt realizowany przez niezależne i apartyjne Stowarzyszenie 61. Na stronie www.MamPrawoWiedziec.pl publikuje kwestionariusze doświadczenia i poglądów wypełnione przez kandydatów do Parlamentu. Kwestionariusz został przygotowany we współpracy z ponad dwudziestoma organizacjami pozarządowymi.

W spocie reklamowym roli głównej wystąpiła Milena Suszyńska. Za reżyserię odpowiada Marta Karwowska, za zdjęcia – Kuba Giza, za animacje – Natalia Bucior, za montaż – Ola Gowin. Produkcją zajęło się Akson Studio, a postprodukcją – Studio Company.

Oprócz głównego spotu zrealizowano kilka uzupełniających, dotyczących konkretnych zagadnień wyborczych.



Nazwa kampanii:
Kandydaci 2011
Czas:
2011.9.26 - 2011.10.7
Nadawca:
Stowarzyszenie 61
Media:
Internet
Wykonawca:
Marta Karwowska, Kuba Giza, Natalia Bucior, Ola Gowin, Akson Studio, Studio Company
Adresaci:
Młode osoby uprawnione do głosowania
Hasło kampani:
Mam prawo wiedzieć





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek