logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)
27.04.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z wykluczeniem społecznym

Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)



Od 23 kwietnia popularna animacja Disney Channel „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot” będzie emitowana z tłumaczeniem na polski język migowy (PJM) w ramach nowego pasma programów dziecięcych, dostępnych dla widzów z niepełnosprawnością słuchu.

Animacja „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot” to bezkonkurencyjny lider wśród najchętniej oglądanych serii dziecięcych na kanale Disney Channel. Dlatego właśnie ta produkcja pojawi się w specjalnym paśmie programowym. 4ty sezon serialu „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot”, z tłumaczeniem na polski język migowy, będzie emitowany od 23 kwietnia, w każdą sobotę i niedzielę o godzinie 13:00.

Disney wykorzystuje siłę marki, ponadczasowych historii i uwielbianych postaci, by uświadomić dzieciom, że trudności, z jakimi się borykają, nie muszą stanowić ograniczeń – mówi Marta Szafrańska, dyrektor ds. komunikacji i CSR, The Walt Disney Company CEE. – Dlatego od pięciu lat wraz z Fundacją Kultury bez Barier opracowujemy rozwiązania, które pozwalają doświadczać tych wyjątkowych chwil na wiele sposobów. Specjalne pasmo w Disney Channel, odpowiadające na potrzeby dzieci z wadami słuchu, to kolejny przykład udanej współpracy, dzięki której realnie pomagamy. Opowiadając te historie tworzymy chwile, które mają znaczenie.

Pasmo w Disney Channel to kolejny krok we współpracy Disneya z Fundacją Kultury bez Barier, mającej na celu zwiększenie dostępności kultury dla najmłodszych widzów. Do tej pory udało się m.in. przetłumaczyć na język migowy utwory „Nie bój się chcieć” z filmu „Zwierzogród”, „Pół kroku stąd” z filmu „Vaiana” oraz kultowe „Hakuna-matata” z „Króla lwa”. Premiera najnowszego teledysku do utworu „Wspaniały świat” z filmu „Aladyn” została zaplanowana na 1 czerwca.

Tłumaczenie współczesnych serii lub filmów animowanych, gdzie pojawia się nie tylko mnóstwo powiedzonek, ale i oryginalnych nazw z uniwersum danej produkcji, to za każdym razem kompletnie nowe wyzwanie. Ale każdy nowy gest, nowa historia ubarwia świat wyobraźni dzieci, które nie mogą usłyszeć bohaterów popularnych animacji i wczuć się w ekranowe przygody – wyjaśnia Anna Żórawska, prezeska Fundacji Kultury bez Barier. – Start pasma w PJM w Disney Channel to dla nas ukoronowanie wieloletniej współpracy z Disneyem i wielki krok w stronę dostępności mainstremowych treści dla dzieci z niepełnosprawnością wzroku i słuchu, już nie tylko na specjalnym pokazie kinowym, ale w linearnej telewizji.

Za tłumaczenie na polski język migowy (PJM) odpowiedzialna jest Alicja Szurkiewicz z Fundacji Kultury bez Barier.

dzieci kultura walka z wykluczeniem społecznym Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji język migowy telewizja Disney Channel polski język migowy PJM niepełnosprawność słuchu Fundacja Kultury bez Barier


Nazwa wydarzenia:
Na kanale Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)
Czas:
2022.4.23
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Disney Channel oraz Fundacja Kutury bez Barier





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek