Rozcięte głowy, obcięte palce i ogromną ranę w nodze oglądają na plakatach kampanii promującej przestrzeganie przepisów BHP pracownicy budów firmy KAEFER.
Plakaty z drastycznymi zdjęciami i hasłami "Switch your thinking!" ("Włącz myślenie!") i "Alert today. Alive tomorrow" ("Bądź ostrożny teraz. Żyj jutro") zawisły na zapleczach, warsztatach i w biurach. Akcja prowadzona jest od początku tego roku. Kampania ma pokazać skutki niedostatecznej koncentracji oraz nieprzemyślanych i niebezpiecznych zachowań podczas pracy na budowie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy