Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska i Piotr Kupicha "słuchają, klikają, pomagają" i zachęcają do wsparcia akcji "Music For Life" fundacji ORIMARI. Kampania ma na celu pomoc podopiecznym fundacji oraz promocję młodych polskich artystów.
Od 28 kwietnia artyści mogą zgłaszać swoje utwory do konkursu. W pierwszej połowie czerwca 2012 roku rozpocznie się II etap kampanii, a wraz z nim na portalu musicforlife.pl zostanie uruchomione głosowanie internautów. Biorący udział będą mieli możliwość oddania głosu na utwór i jednocześnie przekazania dowolnej kwoty na określony cel charytatywny. Impreza muzyczna kończąca I edycję konkursu odbędzie się w październiku br.
Wykonawca, który zbierze największą ilość głosów od internautów otrzyma nagrodę 20.000 zł. Dla głosujących również przewidziane są nagrody.
Fundacja ORIMARI zajmuje się pozyskiwaniem funduszy na sprzęt medyczny w szpitalach dziecięcych. Przez kilka lat prowadziła kampanię społeczno-edukacyjną "Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO" na rzecz profilaktyki chorób u dzieci, w ramach której zrealizowała program badań profilaktycznych w domach dziecka na terenie całego kraju. Fundacja finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych.
Reżyserem spotu promującego inicjatywę jest Kuba Michalczuk, a postprodukcją zajęła się firma Platige Image.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie