logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Multimedialna pracownia od ArcelorMittal
23.02.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Multimedialna pracownia od ArcelorMittal



ArcelorMittal Poland wraz z przedstawicielami Szkoły Podstawowej nr 40 w Sosnowcu w piątek wspólnie otworzyli multimedialną pracownię językową, która jest 15. inicjatywą tego typu na terenie miasta. Wsparcie ze strony firmy w postaci darowizny na remont i wyposażenie sali wpisało się w obchody 35-lecia placówki edukacyjnej.

Pracownia wyposażona została w nowoczesny sprzęt audiowizualny, a jej głównym przeznaczeniem jest realizowanie programów nauczania i rozwijanie umiejętności językowych przy wykorzystaniu technologii. Z sali korzystać może nawet 270 uczniów, a także nauczyciele przedmiotów innych niż językowe.

Szkoły z Sosnowca mogą samodzielnie się zgłaszać do Biura Odpowiedzialności Biznesu ArcelorMittal Poland. Pierwszeństwo mają te placówki, które nie miały jeszcze szansy skorzystać ze wsparcia firmy. 

ArcelorMittal Poland dotychczas wyposażył 53 multimedialne pracownie językowe w szkołach podstawowych, gimnazjach i zespołach szkół ponadgimnazjalnych w Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Krakowie, Sosnowcu, Świętochłowicach i Zdzieszowicach. Firma przyczyniła się również do powstania łącznie 43 pracowni tematycznych, ekonomicznych, mechatronicznych oraz tzw. „pracowni doświadczania świata” w szkołach integracyjnych.

ArcelorMittal Poland to producent stali, skupiający pięć hut – w Krakowie, Dąbrowie Górniczej, Sosnowcu, Świętochłowicach i Chorzowie. Do koncernu należą także Zakłady Koksownicze Zdzieszowice.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek