logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.05.2014

MTV i Durex o bezpiecznym seksie



MTV International i Durex rozszerzą współpracę w ramach kampanii „Someone Like Me” propagującej bezpieczny i świadomy seks.

Kampania „Someone Like Me” w Europie stanie się oficjalnym partnerem wybranych programów MTV dotyczących takich tematów jak randki i relacje w związkach. Patronatem zostaną objęte m.in. programy „Ex na plaży” czy „Deadline na miłość”. Kampania będzie towarzyszyć również letniemu festiwalowi „Isle of MTV”, który odbędzie się pod koniec czerwca na Malcie. Momentem kulminacyjnym współpracy będzie patronat kampanii nad galą MTV EMA 2014, na której co roku wręczane są nagrody dla najlepszych artystów muzycznych. W tym roku statuetki zostaną wręczone 9 listopada w Glasgow.

Współpraca dotycząca programingu stacji MTV jest częścią działań prowadzonych na różnych platformach: w telewizji, mediach społecznościowych oraz podczas wydarzeń organizowanych przez MTV.

Zapowiedziane działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Someone Like Me”, którą Durex wraz z fundacją MTV Staying Alive prowadzi od 2013 roku. Celem projektu, zainicjowanego 1 grudnia (Światowy Dzień Walki z AIDS), jest zachęcenie młodych ludzi do szczerych rozmów na tematy intymne, a w rezultacie większa świadomość dotycząca bezpiecznego i świadomego seksu oraz zagrożeń związanych z wirusem HIV.

Fundacja MTV Staying Alive to międzynarodowa organizacja prowadząca kampanie informacyjne związane z rozprzestrzenianiem się HIV wśród młodych ludzi oraz przyznająca granty projektowe. Fundacja, wraz z kanałami MTV i innymi partnerami, tworzy oraz prowadzi projekty związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się HIV. Wyszukuje i wspiera młodych liderów, którzy prowadzą działania zapobiegające szerzeniu epidemii HIV w swoich lokalnych społecznościach.

Do dziś projekty fundacji MTV Staying Alive dotarły do wszystkich z 50 krajów najbardziej dotkniętych epidemią HIV. Fundacja sfinansowała 488 grantów o wartości 4,5 mln dolarów na projekty przeprowadzone w 67 krajach i związane z ochroną przeciw HIV.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek