logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.05.2014

MTV i Durex o bezpiecznym seksie



MTV International i Durex rozszerzą współpracę w ramach kampanii „Someone Like Me” propagującej bezpieczny i świadomy seks.

Kampania „Someone Like Me” w Europie stanie się oficjalnym partnerem wybranych programów MTV dotyczących takich tematów jak randki i relacje w związkach. Patronatem zostaną objęte m.in. programy „Ex na plaży” czy „Deadline na miłość”. Kampania będzie towarzyszyć również letniemu festiwalowi „Isle of MTV”, który odbędzie się pod koniec czerwca na Malcie. Momentem kulminacyjnym współpracy będzie patronat kampanii nad galą MTV EMA 2014, na której co roku wręczane są nagrody dla najlepszych artystów muzycznych. W tym roku statuetki zostaną wręczone 9 listopada w Glasgow.

Współpraca dotycząca programingu stacji MTV jest częścią działań prowadzonych na różnych platformach: w telewizji, mediach społecznościowych oraz podczas wydarzeń organizowanych przez MTV.

Zapowiedziane działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Someone Like Me”, którą Durex wraz z fundacją MTV Staying Alive prowadzi od 2013 roku. Celem projektu, zainicjowanego 1 grudnia (Światowy Dzień Walki z AIDS), jest zachęcenie młodych ludzi do szczerych rozmów na tematy intymne, a w rezultacie większa świadomość dotycząca bezpiecznego i świadomego seksu oraz zagrożeń związanych z wirusem HIV.

Fundacja MTV Staying Alive to międzynarodowa organizacja prowadząca kampanie informacyjne związane z rozprzestrzenianiem się HIV wśród młodych ludzi oraz przyznająca granty projektowe. Fundacja, wraz z kanałami MTV i innymi partnerami, tworzy oraz prowadzi projekty związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się HIV. Wyszukuje i wspiera młodych liderów, którzy prowadzą działania zapobiegające szerzeniu epidemii HIV w swoich lokalnych społecznościach.

Do dziś projekty fundacji MTV Staying Alive dotarły do wszystkich z 50 krajów najbardziej dotkniętych epidemią HIV. Fundacja sfinansowała 488 grantów o wartości 4,5 mln dolarów na projekty przeprowadzone w 67 krajach i związane z ochroną przeciw HIV.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


  • 23.03.2022

    #KręciNasRecykling – nowa akcja Oponeo.pl na rzecz środowiska naturalnego


  • 18.02.2022

    Osiem pytań o wolontariat pracowniczy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek