MTV International i Durex rozszerzą współpracę w ramach kampanii „Someone Like Me” propagującej bezpieczny i świadomy seks.
Kampania „Someone Like Me” w Europie stanie się oficjalnym partnerem wybranych programów MTV dotyczących takich tematów jak randki i relacje w związkach. Patronatem zostaną objęte m.in. programy „Ex na plaży” czy „Deadline na miłość”. Kampania będzie towarzyszyć również letniemu festiwalowi „Isle of MTV”, który odbędzie się pod koniec czerwca na Malcie. Momentem kulminacyjnym współpracy będzie patronat kampanii nad galą MTV EMA 2014, na której co roku wręczane są nagrody dla najlepszych artystów muzycznych. W tym roku statuetki zostaną wręczone 9 listopada w Glasgow.
Współpraca dotycząca programingu stacji MTV jest częścią działań prowadzonych na różnych platformach: w telewizji, mediach społecznościowych oraz podczas wydarzeń organizowanych przez MTV.
Zapowiedziane działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Someone Like Me”, którą Durex wraz z fundacją MTV Staying Alive prowadzi od 2013 roku. Celem projektu, zainicjowanego 1 grudnia (Światowy Dzień Walki z AIDS), jest zachęcenie młodych ludzi do szczerych rozmów na tematy intymne, a w rezultacie większa świadomość dotycząca bezpiecznego i świadomego seksu oraz zagrożeń związanych z wirusem HIV.
Fundacja MTV Staying Alive to międzynarodowa organizacja prowadząca kampanie informacyjne związane z rozprzestrzenianiem się HIV wśród młodych ludzi oraz przyznająca granty projektowe. Fundacja, wraz z kanałami MTV i innymi partnerami, tworzy oraz prowadzi projekty związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się HIV. Wyszukuje i wspiera młodych liderów, którzy prowadzą działania zapobiegające szerzeniu epidemii HIV w swoich lokalnych społecznościach.
Do dziś projekty fundacji MTV Staying Alive dotarły do wszystkich z 50 krajów najbardziej dotkniętych epidemią HIV. Fundacja sfinansowała 488 grantów o wartości 4,5 mln dolarów na projekty przeprowadzone w 67 krajach i związane z ochroną przeciw HIV.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku