logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > MSD radzi wyprzedzić jesienny atak
07.09.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

MSD radzi wyprzedzić jesienny atak



Rozpoczęła się kampania „Wyprzedź jesienny atak astmy”, wspierana przez firmę farmaceutyczną MSD, której celem jest zachęcenie rodziców dzieci z astmą do działań zapobiegających zaostrzeniom choroby, która nasila się o tej porze roku. Szacuje się, że w Polsce co najmniej 700 tysięcy dzieci cierpi na tę chorobę.

Astmę można już nazwać chorobą cywilizacyjną. Choruje na nią coraz więcej ludzie. Astma jest najczęstszą przyczyną nieobecności w szkole i hospitalizacji dzieci w wieku od 3 do 16 lat. U podłoża astmy leży przewlekły proces zapalny dróg oddechowych, objawiający się powracającymi atakami duszności.

Firma MSD produkuje leki przeciwleukotrienowe, o których mowa na stronie kampanii. Mają one formę tabletek, a nie leków wziewnych, bardziej – przypuszczalnie – przyjaznych dla dzieci.

Głównym przesłaniem wyrażonym w haśle „Wyprzedź jesienny atak astmy – idź z dzieckiem do lekarza” jest mobilizacja rodziców do działania, w wyniku którego dziecko uniknie zaostrzenia choroby.

Reklamy kampanii pojawią się na billboardach, w radiu i w internecie.

Zjawisko „wrześniowej epidemii astmy” ma kilka współwystępujących przyczyn: ekspozycja na alergeny w środowisku szkolnym, z którymi podczas wakacji dzieci nie miały kontaktu, stres związany z nauką, mniej regularne stosowanie rutynowego leczenia podczas wakacji, a przede wszystkim typowe jesienne infekcje wirusowe dróg oddechowych. Wizyta u alergologa lub pediatry bezpośrednio po wakacjach to jedyny sposób, aby ustrzec dziecko przed nasilonymi atakami astmy, które co roku powtarzają się kilka tygodni po rozpoczęciu roku szkolnego.

Za działania reklamowe odpowiada agencja HealthWay Integrated Healthcare Communications.
Strona kampanii: www.astmaudzieci.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek