logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.09.2008

MSD radzi wyprzedzić jesienny atak



Rozpoczęła się kampania „Wyprzedź jesienny atak astmy”, wspierana przez firmę farmaceutyczną MSD, której celem jest zachęcenie rodziców dzieci z astmą do działań zapobiegających zaostrzeniom choroby, która nasila się o tej porze roku. Szacuje się, że w Polsce co najmniej 700 tysięcy dzieci cierpi na tę chorobę.

Astmę można już nazwać chorobą cywilizacyjną. Choruje na nią coraz więcej ludzie. Astma jest najczęstszą przyczyną nieobecności w szkole i hospitalizacji dzieci w wieku od 3 do 16 lat. U podłoża astmy leży przewlekły proces zapalny dróg oddechowych, objawiający się powracającymi atakami duszności.

Firma MSD produkuje leki przeciwleukotrienowe, o których mowa na stronie kampanii. Mają one formę tabletek, a nie leków wziewnych, bardziej – przypuszczalnie – przyjaznych dla dzieci.

Głównym przesłaniem wyrażonym w haśle „Wyprzedź jesienny atak astmy – idź z dzieckiem do lekarza” jest mobilizacja rodziców do działania, w wyniku którego dziecko uniknie zaostrzenia choroby.

Reklamy kampanii pojawią się na billboardach, w radiu i w internecie.

Zjawisko „wrześniowej epidemii astmy” ma kilka współwystępujących przyczyn: ekspozycja na alergeny w środowisku szkolnym, z którymi podczas wakacji dzieci nie miały kontaktu, stres związany z nauką, mniej regularne stosowanie rutynowego leczenia podczas wakacji, a przede wszystkim typowe jesienne infekcje wirusowe dróg oddechowych. Wizyta u alergologa lub pediatry bezpośrednio po wakacjach to jedyny sposób, aby ustrzec dziecko przed nasilonymi atakami astmy, które co roku powtarzają się kilka tygodni po rozpoczęciu roku szkolnego.

Za działania reklamowe odpowiada agencja HealthWay Integrated Healthcare Communications.
Strona kampanii: www.astmaudzieci.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek