Celem kampanii było zachęcenie mieszkańców miast do reagowania w sytuacji gdy stają się oni świadkami napaści lub innej przemocy w przestrzeni publicznej. Organizatorzy chcieli pokazać, że istnieją różne rodzaje pomocy – może pomóc nastolatka, osoba starsza czy silny mężczyzna, każdy może i powinien coś zrobić aby obojętność społeczna przestała być normą. Polscy widzowie podczas oglądania spotu mogli za pomocą prostego gestu zadecydować o uratowaniu ofiary. Dodatkowo spot kampanii był emitowany przez kilka tygodni w komunikacji miejskiej 13 miast wojewódzkich, a także na ekranach sieci kin Cinema City.
Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach