logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  09.05.2017

Najlepsze Akcje Zaangażowane Społecznie 2015 - Głosowanie Czytelników

Your browser does not support the video tag.
8 / 9
  

Celem kampanii było zachęcenie mieszkańców miast do reagowania w sytuacji gdy stają się oni świadkami napaści lub innej przemocy w przestrzeni publicznej. Organizatorzy chcieli pokazać, że istnieją różne rodzaje pomocy – może pomóc nastolatka, osoba starsza czy silny mężczyzna, każdy może i powinien coś zrobić aby obojętność społeczna przestała być normą. Polscy widzowie podczas oglądania spotu mogli za pomocą prostego gestu zadecydować o uratowaniu ofiary. Dodatkowo spot kampanii był emitowany przez kilka tygodni w komunikacji miejskiej 13 miast wojewódzkich, a także na ekranach sieci kin Cinema City.

Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek