Celem kampanii było zachęcenie mieszkańców miast do reagowania w sytuacji gdy stają się oni świadkami napaści lub innej przemocy w przestrzeni publicznej. Organizatorzy chcieli pokazać, że istnieją różne rodzaje pomocy – może pomóc nastolatka, osoba starsza czy silny mężczyzna, każdy może i powinien coś zrobić aby obojętność społeczna przestała być normą. Polscy widzowie podczas oglądania spotu mogli za pomocą prostego gestu zadecydować o uratowaniu ofiary. Dodatkowo spot kampanii był emitowany przez kilka tygodni w komunikacji miejskiej 13 miast wojewódzkich, a także na ekranach sieci kin Cinema City.
Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy