logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Edukacja, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  18.03.2022

Mowa noblowska



Efekt Matyldy to zjawisko polegające na pomijaniu udziału kobiet naukowców w pracy badawczej i przypisywania ich osiągnięć naukowcom mężczyznom.

Twórcy kampanii, zrealizowanej na zamówienie The Womanity Foundation, postanowili oddać głos dwóm z „wielkich pominiętych” wśród laureatów Nagrody Nobla: Lise Meitner, pionierce prac nad rozszczepieniem jądra atomowego, oraz Esther Lederberg, wybitnej badaczce w dziedzinie genetyki i biologii molekularnej. Za pomocą technologii deepfake „ożywiono” obie uczone, dzięki czemu wygłosiły one tzw. mowę noblowską – uroczysty wykład towarzyszący otrzymaniu najsłynniejszego wyróżnienia w świecie nauki:

Tytuł kampanii The Noble Speech jest grą słów nieprzetłumaczalną na język polski –  może bowiem oznaczać zarówno konkretną mowę noblowską, jak i po prostu szlachetną wypowiedź, bądź wykład (noble = szlachetny, wspaniały).

NGO   |  edukacja   |  film   |  kobiety   |  nauka   |  Równouprawnienie i tolerancja   |  deep fake   |  Zjednoczone Emiraty Arabskie   |  deepfake   |  Efekt Matyldy   | 


Nazwa kampanii:
The Noble Speech
Czas:
2022.2.14
Tematy:
Edukacja, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
The Womanity Foundation
Media:
film
Wykonawca:
TBWA\RAAD, United Arab Emirates





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek