logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Motorola zachęca dziewczęta do programowania
18.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Motorola zachęca dziewczęta do programowania



13 czerwca ogłoszono zwycięzców XIII edycji konkursu Diversity, w którym Motorola Solutions Polska nagrodziła młodych programistów ze szkół średnich. Zadaniem nastolatków było zaprogramowanie robotów do walk Mini-Sumo.

W tegorocznej rywalizacji wzięły udział 52 zespoły – 46 z Polski i 6 z Czech. Celem konkursu jest zachęcenie młodych ludzi do nauki przedmiotów ścisłych, a także przełamanie stereotypu, że informatyka to typowo męskie zajęcie. Jednym z wymogów konkursowych jest bowiem obecność co najmniej dwojga dziewcząt w czteroosobowym zespole projektowym.

Uczniowie biorący udział w konkursie musieli rozwiązać zadanie algorytmiczne, zaprojektować wygląd robota oraz stworzyć symulację walki. W finale zaprogramowane i udoskonalone przez młodzież roboty starły się na macie w zawodach Mini-Sumo. Najlepszym zespołem okazała się drużyna z Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu w składzie Marcin Tyksiński, Aleksandra Pogoda, Marcelina Kubek i Maciej Setlak, która wystawiła do walki robota o nazwie Prawilbot. Opiekunem zespołu był Paweł Skowron. Tegoroczna edycja konkursu zyskała międzynarodowy zasięg. Najlepsze polskie drużyny młodych programistów rywalizowały z zespołami z Czech.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek