logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Motorola Solutions programuje z uczniami
25.02.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Motorola Solutions programuje z uczniami



Ruszyła XIII edycja konkursu programistycznego Diversity, organizowanego przez Motorola Solutions, skierowanego do uczniów szkół średnich. Zadaniem uczniów jest zaprogramowanie robotów do walki sumo.

W konkursie mogą wziąć udział trzy- lub czteroosobowe zespoły projektowe, w których jest co najmniej dwójka dziewcząt. Rywalizacja ma na celu zainteresować młodzież, a w szczególności dziewczęta, naukami ścisłymi i technicznymi, takimi jak matematyka, informatyka, telekomunikacja, automatyka czy robotyka.

Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Pierwszy z nich polega na stworzeniu walki dla robota Mini-Sumo, rozwiązaniu zagadki algorytmicznej, zaprojektowaniu wyglądu robota oraz prezentacji zespołu. Wybrana szesnastka otrzymuje roboty Solarbotics Sumoware Mini-Sumo, z którymi, po zaprogramowaniu swoich algorytmów, musi stawić się w Krakowie podczas finału. Zaprogramowane przez młodzież roboty ścierają się na macie w zawodach Mini-Sumo. W tym roku, po raz pierwszy, konkurs zyskał międzynarodowy zasięg. W finale najlepsze polskie drużyny młodych programistów będą rywalizować z zespołami z Czech.

Rejestracja i zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do końca lutego 2014. Szczegóły dotyczące konkursu i regulamin znajduje się na stronie www.diversity.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek