logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mood Media dołączyło do Weekendu w Warszawie
25.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mood Media dołączyło do Weekendu w Warszawie



Mood Media, dostawca sensorycznych rozwiązań marketingowych, był jednym ze sponsorów Dnia Dziecka, zorganizowanego przez agencję marketingową MyLand dla wychowanków Domu Dziecka w Tarnowie oraz Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Przyjazny Dom” z tego samego miasta. Dzięki wspólnym działaniom Mood Media, McDonalds, Telepizzy, Novotelu, KSW, PGR Proeko, Partner21, Diva, Butiki, Femi Pleasure oraz Manto, udało się zorganizować święto dla dzieci szczególnie dotkniętych przez los.

Z okazji swojego święta 16-osobowa grupa wychowanków Domu Dziecka numer 1 w Tarnowie oraz 20-osobowa grupa z Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Przyjazny Dom”, przyjechały na dwa dni do Warszawy. Wielu z nich było w stolicy po raz pierwszy. Dzieci zwiedzały m.in. strefę kibica pod Pałacem Kultury i Nauki, Niewidzialną Wystawę, spacerowały po Starówce i Polach Mokotowskich oraz oglądały panoramę stolicy z tarasu widokowego w Pałacu.

Przed odjazdem do Tarnowa każde dziecko otrzymało zestaw upominków od sponsorów, którymi oprócz Mood Media – fundatora biletów na Niewidzialną Wystawę – byli także: McDonalds (happy meal), Telepizza (pizza), Novotel (nocleg, śniadanie, obiad), KSW (gadżety i upominki), PGR Proeko (zabawki), Partner21 (akcesoria szkolne), Diva (biżuteria, ozdoby do włosów), Butik (klapki, torby, koszulki), Femi Pleasure oraz sklep internetowy Manto (koszulki).

Pomysłodawcą i zarazem głównym organizatorem akcji Weekend w Warszawie jest agencja marketingowa MyLand.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek