Mondial Assistance w kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo”
Mondial Assistance został partnerem strategicznym akcji Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji promującej odpowiedzialne zachowania nad wodą.
Kampania „Płytka wyobraźnia to kalectwo” po raz 14. startuje w okresie wakacyjnym. Jej celem jest ostrzeganie młodych ludzi przed niefortunnymi skokami do wody, które mogą zakończyć się tragedią. Tegoroczna akcja potrwa do 31 sierpnia. Obejmie lekcje bezpieczeństwa w szkołach, konkurs na najciekawszy rysunek promujący akcję oraz kampanię reklamową w internecie i przestrzeni miejskiej.
Wsparcie Mondial Assistance dla inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji jest elementem strategii CSR firmy, która opiera się na pomocy osobom niepełnosprawnym. W jej ramach firma m.in. promuje zatrudnianie podopiecznych Stowarzyszenia, udziela im bezpłatnej pomocy assistance oraz organizuje program wolontariatu pracowniczego.
O wyborze osób niepełnosprawnych na beneficjentów zdecydowali pracownicy Mondial Assistance w anonimowym głosowaniu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy