logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mocni wizerunkiem
22.01.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mocni wizerunkiem



Celem rozpoczętego właśnie konkursu Mocni wizerunkiem 2009 jest promocja i upowszechnianie działań PR wspierających akcje charytatywne, organizacje, ludzi oraz projekty społeczne. Organizatorzy skupiają się na projektach, w których intensywnie wykorzystano metody i techniki Public Relations, a także promowano instytucję mecenatu i działania CSR. Zwycięzców wyłoni jury skupiające specjalistów i praktyków w dziedzinie PR. Finał konkursu odbędzie się podczas kwietniowego Kongresu Public Relations w Rzeszowie.

W poprzednich latach laureatami konkursu zostały takie firmy jak: CANAL+, Bank BPH, Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga, PKP Polskie Linie Kolejowe, Partner of Promotion oraz agencja Alert Media Communications.

Konkurs składa się z edycji ogólnopolskiej i podkarpackiej. Do udziału w edycji ogólnopolskiej zaproszone są firmy z całej Polski, a w edycji podkarpackiej wyłącznie te z województwa podkarpackiego. Uczestnicy edycji podkarpackiej mogą równolegle starać się o nagrodę w edycji ogólnopolskiej.

Szczegółowe informacje, regulamin i kwestionariusz znajdują się na stronie www.kongrespr.pl/mocni_wizerunkiem_2009/

Wypełniony formularz należy przesłać do 3 kwietnia 2009 roku na adres e-mail: dtworzydlo@wsiz.rzeszow.pl lub na adres pocztowy Zakładu Public Relations WSIiZ (ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów).

Organizatorami konkursu są Zakład Public Relations WSIiZ w Rzeszowie, Telma Group Communications i Ideo Sp. z o.o.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek