logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.03.2011

Mniej wody w dżinsach Levi’s

Your browser does not support the video tag.


W styczniu na rynku amerykańskim firma Levi’s przedstawiła kolekcję dżinsów Water Less™ produkowaną przy zużyciu mniejszej ilości wody podczas procesu wykończeniowego. – Jesteśmy dumni z naszej innowacyjnej technologii, dzięki której produkując nasze ubrania zużywany o wiele mniej wody”, mówi Robert Hanson, Prezes Levi’s – Ale wiemy także, że największy wpływ na środowisko ma świadomość oraz postawa samych konsumentów. Najważniejsze jest, abyśmy wszyscy wspólnie na co dzień dbali o zmniejszenie globalnego zużycia wody – a jej nadmiar dostarczali tym, którzy najbardziej jej potrzebują.

Z okazji Światowego Dnia Wody Levi’s proponuje swoim klientom aplikację “WaterTank”, która ma zachęcić ich do zmiany swoich przyzwyczajeń związanych z zużyciem wody, a tym samym do oszczędzania jej oraz do wspierania społeczności najbardziej potrzebujących. Każdy ukończony etap gry „odblokowuje” wodę ze specjalnego zbiornika WaterTank, a tym samym powoduje, że Levi’s wspiera finansowo organizację Water.org.

Levi’s przekaże Water.org 250.000 dolarów na realizację programów zrównoważonego zużycia wody, które zapewnią co najmniej 200 milionów litrów tego surowca społecznościom borykającym się z brakiem dostępu do wody pitnej. Levi’s ma nadzieję, że dzięki tego typu inicjatywom konsumenci odkryją, że problem nie jest to tak odległy i że każdy z nas ma wpływ na stan zasobów wodnych na świecie.

Water.org, organizacja non-profit, współfinansowana przez Matt’a Damon’a i Gary’ego White’a, jest pionierem w dostarczaniu wody oraz zrównoważonych rozwiązań sanitarnych dla najbardziej potrzebujących społeczeństw na całym świecie.

Jesienią ubiegłego roku, Levi’s wystartował z kampanią „Care Tag for Our Planet „, w ramach której marka na wszywkach dołączonych do ubrań umieściła instrukcje jak konsumenci mogą wpływać na stan środowiska: rzadziej piorąc swoje ubrania, piorąc je w zimnej wodzie, susząc na tzw. sznurku, a nie w elektrycznych suszarkach czy oddając niepotrzebne nam już rzeczy do oddziałów PCK.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek