logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Mniej niż minuta w windzie
30.04.2013
Tematy: Wydarzenia

Mniej niż minuta w windzie



Korzystanie z windy trwa zwykle około kilkudziesięciu sekund – tyle samo co pobranie cytologii u ginekologa. Jedną z najczęstszych wymówek kobiet, które nie wykonują cytologii, jest brak czasu. Wiele z nich nie korzysta z dostępnych badań, jednocześnie tracąc szansę na wczesną diagnostykę.

Blisko 600 plakatów z hasłem „W tej windzie spędzisz mniej niż minutę. Tyle samo trwa badanie cytologiczne”, zachęcających kobiety do wykonania cytologii, trafiło do wind w urzędach, biurowcach, blokach mieszkalnych i galeriach handlowych. Organizator akcji – Podlaski Narodowy Fundusz Zdrowia – chce w ten sposób zwrócić uwagę kobiet na konieczność regularnego wykonywania badań profilaktycznych.

Plakaty przygotowane przez NFZ trafiły już do budynków należących do największych spółdzielni mieszkaniowych w Białymstoku, Łomży i Suwałkach oraz do galerii handlowych, szpitali i urzędów (m.in. ZUS, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki, Urząd Skarbowy).

Na Podlasiu w ciągu ostatnich 3 lat co czwarta kobieta (24%) w wieku 25-59 lat wykonała cytologię. Tymczasem takie badanie można szybko, bezpłatnie i bez skierowania wykonać w każdym gabinecie ginekologicznym, który ma umowę z NFZ.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek