logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  20.06.2011

Młotek nie zapina pasów

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


– Jedź, spieszymy się, przecież siedzę z tyłu – pasażer siedzący za kierowcą może znaleźć dziesiątki wymówek jeśli nie chce mu się zapinać pasów. Za bezpieczeństwo swoje i innych odpowiada jednak kierowca – to on, zanim ruszy ma prawo i obowiązek poprosić – Zapnij pasy. Siła uderzeniowa pasażera siedzącego za kierowcą podczas zderzenia rośnie do kilku ton. Jeśli pasażer nie jest przypięty – może zabić.

Dziś rusza w mediach kampania "Zapnij pasy" realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w ramach flagowej platformy komunikacyjnej „Włącz myślenie”. Głównym celem kampanii jest przekonanie Polaków, by zawsze zapinali pasy bezpieczeństwa, a przede wszystkim – by korzystali z nich pasażerowie podróżujący na tylnej kanapie samochodu.

Kampanię, finansowaną z funduszy Banku Światowego, poprzedziły zrealizowane przez PBS DGA badania postaw i zwyczajów Polaków, związanych z korzystaniem z pasów bezpieczeństwa. Wynika z nich m.in., że 40 % pasażerów podróżujących na tylnej kanapie zapina pasy "czasami, rzadko lub wcale". Aż 13 % pasażerów nie zapina ich nigdy.

W ramach kampanii wykorzystywane są zróżnicowane media. Reklamy pojawią się w telewizji, radiu, kinach, internecie, prasie, na billboardach i w taksówkach. Na potrzeby kampanii została także uruchomiona strona internetowa www.bezpieczniwpasach.pl, na której weryfikacji poddano najczęstsze mity związane z zapinaniem pasów bezpieczeństwa.

W ramach kampanii rozpoczyna się cykl bezpośredniej komunikacji podczas pikników „Lata z Radiem”. W 12 miejscowościach w Polsce przez całe lato rodziny będą mogły odwiedzić stoisko akcji, na którym dowiedzą się od ekspertów więcej o roli zapinania pasów bezpieczeństwa oraz o tym, jak prawidłowo montować foteliki dziecięce w samochodzie.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Zapnij pasy. Włącz myślenie.
Czas:
2011.6.20 - 2011.7.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Media:
Telewizja, radio, kino, internet, prasa, billboardy, ambient
Wykonawca:
BBDO
Adresaci:
Kierowcy i pasażerowie pojazdów osobowych
Hasło kampani:
Siła uderzeniowa pasażera to nawet 3 tony. Włącz myślenie.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek