logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Młotek nie zapina pasów
20.06.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Młotek nie zapina pasów

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


– Jedź, spieszymy się, przecież siedzę z tyłu – pasażer siedzący za kierowcą może znaleźć dziesiątki wymówek jeśli nie chce mu się zapinać pasów. Za bezpieczeństwo swoje i innych odpowiada jednak kierowca – to on, zanim ruszy ma prawo i obowiązek poprosić – Zapnij pasy. Siła uderzeniowa pasażera siedzącego za kierowcą podczas zderzenia rośnie do kilku ton. Jeśli pasażer nie jest przypięty – może zabić.

Dziś rusza w mediach kampania "Zapnij pasy" realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w ramach flagowej platformy komunikacyjnej „Włącz myślenie”. Głównym celem kampanii jest przekonanie Polaków, by zawsze zapinali pasy bezpieczeństwa, a przede wszystkim – by korzystali z nich pasażerowie podróżujący na tylnej kanapie samochodu.

Kampanię, finansowaną z funduszy Banku Światowego, poprzedziły zrealizowane przez PBS DGA badania postaw i zwyczajów Polaków, związanych z korzystaniem z pasów bezpieczeństwa. Wynika z nich m.in., że 40 % pasażerów podróżujących na tylnej kanapie zapina pasy "czasami, rzadko lub wcale". Aż 13 % pasażerów nie zapina ich nigdy.

W ramach kampanii wykorzystywane są zróżnicowane media. Reklamy pojawią się w telewizji, radiu, kinach, internecie, prasie, na billboardach i w taksówkach. Na potrzeby kampanii została także uruchomiona strona internetowa www.bezpieczniwpasach.pl, na której weryfikacji poddano najczęstsze mity związane z zapinaniem pasów bezpieczeństwa.

W ramach kampanii rozpoczyna się cykl bezpośredniej komunikacji podczas pikników „Lata z Radiem”. W 12 miejscowościach w Polsce przez całe lato rodziny będą mogły odwiedzić stoisko akcji, na którym dowiedzą się od ekspertów więcej o roli zapinania pasów bezpieczeństwa oraz o tym, jak prawidłowo montować foteliki dziecięce w samochodzie.

 



Nazwa kampanii:
Zapnij pasy. Włącz myślenie.
Czas:
2011.6.20 - 2011.7.15
Nadawca:
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Media:
Telewizja, radio, kino, internet, prasa, billboardy, ambient
Wykonawca:
BBDO
Adresaci:
Kierowcy i pasażerowie pojazdów osobowych
Hasło kampani:
Siła uderzeniowa pasażera to nawet 3 tony. Włącz myślenie.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek