logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Młody i homo w spojrzeniu innych
27.02.2009
Tematy: Wydarzenia

Młody i homo w spojrzeniu innych



Ogłoszono wyniki konkursu na scenariusz filmowy przeciw homofobii pt. „Młody i homo w spojrzeniu innych”, ogłoszony przez francuskie Ministerstwo Zdrowia jeszcze w październiku ubiegłego roku. Jego organizatorami są organizacja INPES i stacja Canal+. Celem przedsięwzięcia jest walka z homofobią wśród młodzieży.

Jury z 905 nadesłanych prac wybrało 5 scenariuszy (4, które zostaną zrealizowane i 1 – wyróżniony) odwołujących się do akceptacji samego siebie i innych. Informacje o konkursie były rozprowadzane głównie drogą internetową i za pośrednictwem stacji Canal+, a do akcji włączyły się również znane francuskie osobistości (Max Boubil, Cartouche, Virginie Effira, Keziah Jones, Tom Novembre i Laurent Weil). W rezultacie stronę konkursową www.le-regard-des-autres.fr odwiedził 85.000 osób.

Scenariusze zostaną zrealizowane w formie krótkich metraży, a następnie pojawią się na stacji Canal + oraz w sieci kin Utopia. Wszystkie odwołują się do idei wzajemnej akceptacji.
M. Kryńska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek