Agencja Rozwoju Miasta Kraków ogłosiła konkurs na sponsora tytularnego Kraków Areny. Hasło, mające zachęcić firmy do składania ofert, brzmi „Młoda, atrakcyjna, pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata”.
Hasło kampanii jako seksistowskie i powielające stereotypy płciowe skrytykowała m.in. Fundacja Feminoteka. Pojawiają się też wątpliwości, czy taka forma promocji nie zniechęci potencjalnych zainteresowanych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!