Candia oraz Wosana od 21 marca prowadzą na Facebooku akcję „Mama pomaga”. Wspólnie będą przekazywać mleko modyfikowane i wodę źródlaną domom dziecka i innym ośrodkom opiekuńczym.
Mechanizm akcji opiera się na interaktywności i zaangażowaniu internautów. Aby wziąć udział w „Mama pomaga” należy zaznaczyć w profilu akcji „Lubię to”, a następnie na mapie Polski wybrać ośrodek, do którego, według wskazującego, powinno dotrzeć mleko „Mamo, rosnę!” oraz woda „Mama i ja”.
Za każde „Lubię to” firmy przekażą dodatkowe 1 zł na mleko i wodę dla dzieci.
Co 2 tysiące „Lajków”, woda i mleko o wartości 2.000 zł pojadą do ośrodka, który ma najwięcej głosów.
– Akcję „Mama pomaga” zaplanowaliśmy na trzy miesiące, ale nie wykluczamy jej przedłużenia, jeśli spotka się z dużym zainteresowaniem – mówi Natasza Nikiel, kierownik działu marketingu i PR Wosany – Wraz z naszym partnerem, chcemy przeznaczyć na akcję 50.000 złotych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland