Candia oraz Wosana od 21 marca prowadzą na Facebooku akcję „Mama pomaga”. Wspólnie będą przekazywać mleko modyfikowane i wodę źródlaną domom dziecka i innym ośrodkom opiekuńczym.
Mechanizm akcji opiera się na interaktywności i zaangażowaniu internautów. Aby wziąć udział w „Mama pomaga” należy zaznaczyć w profilu akcji „Lubię to”, a następnie na mapie Polski wybrać ośrodek, do którego, według wskazującego, powinno dotrzeć mleko „Mamo, rosnę!” oraz woda „Mama i ja”.
Za każde „Lubię to” firmy przekażą dodatkowe 1 zł na mleko i wodę dla dzieci.
Co 2 tysiące „Lajków”, woda i mleko o wartości 2.000 zł pojadą do ośrodka, który ma najwięcej głosów.
– Akcję „Mama pomaga” zaplanowaliśmy na trzy miesiące, ale nie wykluczamy jej przedłużenia, jeśli spotka się z dużym zainteresowaniem – mówi Natasza Nikiel, kierownik działu marketingu i PR Wosany – Wraz z naszym partnerem, chcemy przeznaczyć na akcję 50.000 złotych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy