logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.02.2009

Mityczny sezon grzewczy



Warszawskie Ciepło jest projektem edukacyjno – informacyjnym mającym na celu poszerzenie wiedzy warszawiaków na temat różnych źródeł ciepła i ich właściwości. Inicjatorami i pomysłodawcami projektu są Vattenfall Heat Poland, Urząd m.st. Warszawa i Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. Na stronie akcji www.warszawskiecieplo.pl można dowiedzieć się który ze sposobów ogrzewania jest ekologiczny, bezpieczny i niezawodny; czy ciepło sieciowe, tak jak ciepła woda, jest dostępne cały rok; kto i w jaki sposób decyduje o cenach ciepła, jak naliczane są rachunki za ciepło, w jaki sposób można zwiększyć efektywność ogrzewania.

– Wyniki badania pokazują, że świadomość o dostępności ciepła pochodzącego z miejskiej sieci ciepłowniczej jest stosunkowo niewielka. Natomiast lepiej są rozpoznawane korzyści płynące z użytkowania tego ciepła. – mówi Monika Mazurkiewicz, rzecznik prasowy SPEC – Dlatego SPEC wspólnie z Vattenfall Heat Poland oraz Urzędem Miasta Warszawa, chce budować świadomość warszawiaków na temat ciepła i różnych sposobów ogrzewania. W ramach kampanii „Warszawskie Ciepło” chcemy zwrócić uwagę na fakt, że każdy może zdecydować o tym, w jaki sposób, ile i kiedy będzie dostarczane ciepło do jego budynku. Ciepło jest takim samym produktem jak np. internet i powinniśmy świadomie wybierać rodzaj ogrzewania, kierując się jego zaletami i ceną.

Ciepło sieciowe to sposób ogrzewania mieszkań i podgrzewania wody użytkowej. Na stronie akcji internauci dowiedzą się, na czym dokładnie polega istota kogeneracji, czyli jednoczesnego wytwarzania ciepła i energii elektrycznej w elektrociepłowni oraz jaką drogę musi pokonać ciepło, aby dotrzeć do warszawskich budynków. Warto wiedzieć, że warszawska sieć ciepłownicza jest jedną z największych tego typu sieci na świecie. Warto też pamiętać, że sezon grzewczy to mit – można mieć dostęp do ciepła sieciowego przez cały rok.

– Wciąż bardziej znane są mity niż fakty dotyczące ciepła sieciowego. Mieszkańcy Warszawy nie wiedzą, komu tak naprawdę płacą rachunki za ciepło w ich domu. Informacje zawarte na stronie dokładnie wyjaśnią, jak rozliczane jest ciepło sieciowe – kto jest producentem ciepła, kto jego dostawcą, a kto rozlicza koszty za zużyte ciepło – mówi Agata Granowska, Główny Specjalista ds. Marketingu w Vattenfall Heat Poland – Przedstawione są także praktyczne rady, które pomogą zmniejszyć wydatki na ogrzewanie oraz postępować w sposób przyjazny dla środowiska”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek