logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  02.08.2018

Mistrzostwa Świata w myciu rąk



Z początkiem września startuje ogólnopolska kampania Mistrzostwa Świata w myciu rąk organizowana przez firmę Higma Service w partnerstwie z marką Tork. Jej zadaniem jest uświadamianie dzieciom w wieku przedszkolnym, jak ważna jest higiena mycia rąk. Ambasadorem akcji został Kazimierz Mazur – aktor filmowy i teatralny, tata, dla którego zdrowie dzieci nie jest obojętne. Patronatem honorowym objęli ją: Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych, Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Epidemiologicznych oraz Fundacja Lubimy Działać, a medialnym TVP2 i portal Kampanie Społeczne.

Oficjalna inauguracja kampanii rozpocznie się 14 września 2018 roku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Boguszycach. To właśnie tam Ambasador kampanii, Kazimierz Mazur, poprowadzi z przedszkolakami zajęcia na temat mycia rąk.

„Bardzo cieszę się na spotkanie z dziećmi i już opracowuję w głowie plan, by jak najbardziej wciągnąć je w mycie rąk. Mam nadzieję, że po tych zajęciach każdy maluch będzie wiedział, jak poprawnie umyć ręce i dlaczego to jest takie ważne” – mówi Kazimierz Mazur.

„Higiena wśród dzieci to poważny problem. Sami dorośli często nie wiedzą, jak poprawnie myć ręce, więc nie przekazują tej wiedzy maluchom. Większość z nich poświęca zaledwie kilka sekund na mycie rąk, a później ich nie wyciera. A przecież na wilgotnych rękach rozwija się jeszcze więcej bakterii! Jestem tatą i wiem, że dbałość o higienę trzeba rozwijać już od najmłodszych lat. Dobrze umyte dłonie to przecież ochrona przed wieloma chorobami. Cieszę się, że mogę wesprzeć właśnie tę kampanię” – dodaje Ambasador kampanii.

Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową Akademia Czystości (www.akademiaczystosci.pl), na której nauczyciele i rodzice dzieci w wieku przedszkolnym znajdą Niezbędnik Mistrza, a w nim zbiór materiałów, które będą przydatne w prowadzeniu zajęć dla dzieci na temat mycia rąk. W Niezbędniku znajdują się między innymi prezentacja multimedialna, w której postaci kampanii tłumaczą, dlaczego mycie rąk jest ważne oraz tablica z obrazkową instrukcją mycia rąk, którą można wydrukować i powiesić w łazience.

W ramach kampanii Higma Service ogłosiła także konkurs dla przedszkoli z całej Polski. Zadanie polega na przeprowadzeniu ciekawych zajęć na temat mycia rąk.

„Chcemy w ten sposób zachęcić jak najwięcej przedszkoli do włączenia się do akcji. Przedszkola mogą korzystać z materiałów zamieszczonych w Niezbędniku Mistrza, a następie przeprowadzić na ich podstawie zajęcia. Liczy się kreatywność i jak największe zaangażowanie dzieci. Przedszkola, które przeprowadzą zajęcia, wysyłają nam krótki opis i relację za pomocą formularza na stronie internetowej kampanii. Zwycięskie przedszkole odwiedzi Kazimierz Mazur, a dodatkowo może wygrać bony na zakup środków higienicznych i dozowników” – mówi Aleksandra Węglarz, koordynatorka kampanii.

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 19 czerwca 2019 roku. Szczegóły dostępne na stronie kampanii.

Informacje o kampanii będą stale aktualizowane na stronie kampanii (www.akademiaczystosci.pl) oraz na profilach organizatora www.higma-service.pl.

Czy problem zanieczyszczenia powietrza dotyczy również ciebie, twojej rodziny czy twoich pracowników? Bez wątpienia!…

Opublikowany przez Higma Service Piątek, 27 kwietnia 2018

CSR   |  edukacja   |  promocja zdrowia   |  profilaktyka   |  Higma Service   |  Mistrzostwa Świata w myciu rąk   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek