Firma Abrys rozpoczęła kampanię edukacyjno-informacyjną „Misja-emisja”. Jej celem jest ograniczenie zanieczyszczenia powietrza spowodowanego niską emisją poprzez podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie proekologicznych sposobów ogrzewania i korzyści płynących dla ludzkiego zdrowia oraz środowiska z likwidacji tego zjawiska. Kampania jest współfinansowaną przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
Kampania będzie informować o zagrożeniach dla zdrowia ludzi i środowiska, jakie niosą za sobą korzystanie z nisko sprawnych urządzeń grzewczych, spalanie złej jakości paliw energetycznych, a także zły stan techniczny instalacji kotłowych oraz ich nieprawidłowa eksploatacja.
Kampania skierowana jest do ogółu społeczeństwa, a w działania prowadzone podczas jej trwania zaangażowani zostaną mieszkańcy, jednostki samorządu terytorialnego (które zostaną zachęcone do pozyskiwania środków finansowych, dzięki którym mieszkańcy ich gminy lub miasta będą mogli ogrzewać swoje domy za pomocą nowych urządzeń grzewczych i instalacji solarnych czy przeprowadzić termomodernizację budynków mieszkalnych) i przedsiębiorstwa ciepłownicze, które mają motywować ludność do przyłączania swoich domów do sieci ciepłowniczych i korzystania z ciepła systemowego.
Edukatorzy, tj. nauczyciele oraz pracownicy ośrodków edukacyjnych, dzięki specjalnie przygotowanym dla nich konkursom, filmom, komiksom oraz scenariuszom, lekcji będą szerzyć wiedzę o problemie niskiej emisji.
Ikoną projektu, która towarzyszyć będzie wszystkim realizowanym w ramach kampanii wydarzeniom, jest postać byłego kominiarza Dymskiego – pogromcy dymonów (trujących dymów powstających wskutek niskiej emisji).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany