Do pielęgnacji ogródka nie potrzebne są wcale hektolitry wody. Denver Water, największe przedsiębiorstwo wodociągowe stanu Colorado w USA, po raz kolejny namawia jego mieszkańców do redukcji zużycia wody.
W tym roku, przygotowując kampanijną kreację, skupiono się na informacji, że prawie połowa poboru wody w amerykańskich domach jest wykorzystywana do celów gospodarczych. Agencja Sukle stworzyła serię estetycznych i minimalistycznych kreacji (pasujących do przekazu kampanii), na których pokazano miniaturowy sprzęt do nawadniania trawy: spryskiwacze, węże i konewki mieszczące się w ludzkich palcach. Przekaz podkreślono tytułem kampanii „Water Less” (Podlewaj mniej) oraz kampanijnym hasłem „Use Only What You Need” (Stosuj tylko tyle, ile potrzeba).
Kampania Denver Water ma kilkuletnią tradycję. W 2008 roku, w ramach akcji przekonywano odbiorców, że bokserki prane codziennie tracą swój pierwotny kolor, a kwiaty nadmiernie podlewane przebywają w stanie wodnego upojenia. Rok później sugerowano, że trawa jest zbyt głupia by zauważyć różnicę w zaserwowanych jej wodnych kąpielach pielęgnacyjnych. W 2011 roku natomiast przyrównywano nadmierne nawodnienie do nadmiernego owłosienia.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO