logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Milion silnych drzew
26.01.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Milion silnych drzew



Rusza druga edycja programu „Moje Silne Drzewo” organizowanego przez firmę Żywiec Zdrój S.A. Dzięki współpracy z Fundacją Nasza Ziemia oraz leśnikami z Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach, wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego i zaangażowaniu osób znanych, a także klientom, firma posadzi w Beskidach kolejny milion drzew. Każda osoba może wziąć udział w sadzeniu. Należy wejść na stronę programu www.mojesilnedrzewo.pl i umiejscowić na niej swoje drzewo. Potwierdzeniem dokonanego wyboru będzie imienny certyfikat.

W ramach programu przeprowadzone zostaną także działania edukacyjne. Celem jego jest propagowanie świadomych, proekologicznych postaw, szczególnie wśród dzieci, oraz uwrażliwianie Polaków na kwestię dbałości o środowisko.

Częścią programu jest konkurs grantowy, w ramach którego organizatorzy przeznaczą 125 000 złotych na wsparcie autorskich projektów z zakresu ekologii. 25 grantów zostanie rozdanych w drodze konkursu, do którego mogą zgłosić się szkoły i przedszkola z całej Polski. Przygotowano również 30 nagród dla nauczycieli w wysokości 500 zł każda za najciekawsze scenariusze zajęć dotyczące roli drzew w środowisku naturalnym i w życiu człowieka.

Wszyscy zainteresowani nauczyciele i wychowawcy będą mogli otrzymać wsparcie merytoryczne na szkoleniach z zakresu pisania projektów i pracy z materiałami o tematyce ekologicznej. Zostaną one zorganizowane w największych polskich miastach.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek