logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.03.2010

Milion godzin mniej – poprzez uśpienie



1 marca firma Vattenfall zainaugurowała kampanię „PowerSaver”, która ma uświadomić internautom, w jaki sposób mogą oszczędzać energię oraz jednocześnie chronić środowisko.

Akcja zachęca Polaków do korzystania z trybu uśpienia komputera, w trakcie przerw w pracy. Docelowo działania mają przynieść oszczędność miliona godzin pracy komputerów. Mniejsza zużycie energii będzie oznaczać mniejszą emisję dwutlenku wędka do atmosfery. By osiągnąć założony cel firma przygotowała aplikację, która pomoże przełączyć sprzęt w stan uśpienia oraz zliczy czas jego pracy w tym trybie.

Jeśli do akcji przyłączy się 20.000 internautów, którzy przez czas trwania kampanii będą usypiać swoje komputery przez minimum 1 godzinę dziennie, to pozwoli to zaoszczędzić 170 tysięcy kWh (60 tysięcy złotych).

Za uzyskane oszczędności jedna z placówek edukacyjnych zostanie wyposażona w nowoczesny sprzęt: komputery, kserokopiarki, rzutniki, a także inne pomoce edukacyjne. Nagrodę otrzyma szkoła z województwa, w którym internauci zaoszczędzą najwięcej energii.

Kampania potrwa do 31 maja. Przez cały ten czas, na stronie internetowej przedsięwzięcia, można na bieżąco śledzić: ilu internautów oszczędza energię, ile jej udało się zaoszczędzić każdemu z nich oraz osobno.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek