logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Inne
   ──────  16.05.2011

Miejsce dla mamy



Dzisiaj startuje kolejna edycja kampanii „Przyjacielu, ustąp miejsca” uwrażliwiająca pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej tym razem na potrzeby kobiet w ciąży. ZTM tłymaczy: "Kobiety decydujące się na macierzyństwo zasługują na życzliwość i wsparcie", powinny być bezpieczne i czuć się bezpiecznie. Akcja skierowana do osób młodych. Ma zwiększyć wyczulenie i chęć pomocy wszystkim osobom potrzebującym w środkach komunikacji miejskiej.

W nagłych sytuacjach – m.in. w przypadku nagłego hamowania, podczas jazdy w tłoku – w środkach miejskiego transportu kobieta w ciąży jest narażona na niebezpieczeństwo. Dodatkowo, w końcowym okresie przed rozwiązaniem przyszłej mamie jest po prostu ciężko. Wielu użytkowników komunikacji miejskiej, zwłaszcza młodych, nie dostrzega problemu.

Reklamy kampanii pojawią się w autobusach, tramwajach oraz na tablicach w metrze. Plakaty zostaną także wywieszone (w wielkim formacie) w 60 gablotach wiat przystankowych. Przekaz trafi do osób odwiedzających stronę internetową Zarządu Transportu Miejskiego (ok. 100 tys. dziennie) oraz do kilku tysięcy prenumeratorów newslettera iZTM i sympatyków ZTM na Facebooku.

W 2008 roku ZTM zorganizował kampanię „Bądź życzliwy! Ustąp miejsca starszym”. Pierwsza edycja kampanii „Przyjacielu, ustąp miejsca” została zorganizowana w 2010 roku. Miała trzy odsłony. Na potrzeby i bezpieczeństwo kobiet w ciąży, korzystających z komunikacji miejskiej ZTM zwracał uwagę w maju. Kolejne dwie odsłony kampanii dotyczyły ustępowania miejsca i udzielania innej pomocy osobom niepełnosprawnym (wrzesień) oraz seniorom (październik).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Przyjacielu, ustąp miejsca
Czas:
2011.5.16 - 2011.5.29
Tematy:
Inne
Kraje:
Polska
Nadawca:
Zarząd Transportu Miejskiego
Media:
Plakaty, prasa, internet, radio, infoscreen, citylight, cityinfo
Wykonawca:
Zarząd Transportu Miejskiego
Adresaci:
Młodzi pasażerowie komunikacji miejskiej
Hasło kampani:
Przyjacielu, ustąp miejsca





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek