Dzisiaj startuje kolejna edycja kampanii „Przyjacielu, ustąp miejsca” uwrażliwiająca pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej tym razem na potrzeby kobiet w ciąży. ZTM tłymaczy: "Kobiety decydujące się na macierzyństwo zasługują na życzliwość i wsparcie", powinny być bezpieczne i czuć się bezpiecznie. Akcja skierowana do osób młodych. Ma zwiększyć wyczulenie i chęć pomocy wszystkim osobom potrzebującym w środkach komunikacji miejskiej.
W nagłych sytuacjach – m.in. w przypadku nagłego hamowania, podczas jazdy w tłoku – w środkach miejskiego transportu kobieta w ciąży jest narażona na niebezpieczeństwo. Dodatkowo, w końcowym okresie przed rozwiązaniem przyszłej mamie jest po prostu ciężko. Wielu użytkowników komunikacji miejskiej, zwłaszcza młodych, nie dostrzega problemu.
Reklamy kampanii pojawią się w autobusach, tramwajach oraz na tablicach w metrze. Plakaty zostaną także wywieszone (w wielkim formacie) w 60 gablotach wiat przystankowych. Przekaz trafi do osób odwiedzających stronę internetową Zarządu Transportu Miejskiego (ok. 100 tys. dziennie) oraz do kilku tysięcy prenumeratorów newslettera iZTM i sympatyków ZTM na Facebooku.
W 2008 roku ZTM zorganizował kampanię „Bądź życzliwy! Ustąp miejsca starszym”. Pierwsza edycja kampanii „Przyjacielu, ustąp miejsca” została zorganizowana w 2010 roku. Miała trzy odsłony. Na potrzeby i bezpieczeństwo kobiet w ciąży, korzystających z komunikacji miejskiej ZTM zwracał uwagę w maju. Kolejne dwie odsłony kampanii dotyczyły ustępowania miejsca i udzielania innej pomocy osobom niepełnosprawnym (wrzesień) oraz seniorom (październik).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024