logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Między marzeniami
07.01.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Pomoc społeczna

Między marzeniami

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Mały chłopiec rysuje na ścianie swoje największe marzenie. Po zakończeniu pracy ustawia się między stworzonymi przez siebie wizerunkami opiekunów, pokazując w ten sposób, czego potrzebuje najbardziej: bezpiecznej więzi i bliskości.

Na ekranach Telewizji Polskiej trwa emisja spotu "W rodzinie cieplej" opowiadającego o poruszającym marzeniu małego chłopca. To element kampanii, organizowanej przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Towarzystwo Nasz Dom. Za spot i kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Szczegółów dotyczących wsparcia można szukać na stronie internetowej www.port-naszdom.pl. Powstała strona jest mapą możliwości pomocy, gdzie każdy w zależności od czasu i chęci może wybrać rodzaj wsparcia.

W ramach bezpłatnej emisji spot jest emitowany w sześciu kanałach Telewizji Polskiej: TVP1, TVP2, TVP INFO, TVP POLONIA, TVP REGIONALNA oraz TVP KULTURA w okresie świąteczno-noworocznym. Równolegle rusza kampania internetowa, w jej ramach można obejrzeć dłuższą – reżyserską wersję spotu.

Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT został powołany przez Towarzystwo Nasz Dom w listopadzie 2008 roku we współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy. Powstał w odpowiedzi na potrzeby osób prowadzących rożnego rodzaju formy rodzinnej opieki zastępczej na terenie Warszawy. Celem istnienia PORT-u jest stałe podnoszenie jakości rodzinnej opieki zastępczej oraz profesjonalizacja pomocy dziecku i rodzinie. Przygotowujemy kandydatów do pełnienia roli opiekunów zastępczych, w Ośrodku można przejść pełny proces specjalistycznego szkolenia i kwalifikacji psychologicznej uzyskując uprawnienia do prowadzenia różnego rodzaju form rodzinnej opieki zastępczej.



Nazwa kampanii:
W rodzinie cieplej
Czas:
2014.12.22
Nadawca:
Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Osoby dorosłe, potencjalni darczyńcy i rodziny zastępcze





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek