Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec – dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations.
Na stronie internetowej wydarzenia dostępny jest już wstępny program Kongresu Profesjonalistów PR 2015. Lista prelegentów to przeszło 20 nazwisk, wśród których są przedstawiciele agencji piarowych i interaktywnych oraz mediów. Podczas dwudniowego wydarzenia wystąpią m.in.: Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i public relations nc+, Aleksandra Zarychta-Kuzalska, brand PR manager, Kompania Piwowarska, Paweł Biedziak, rzecznik prasowy, Najwyższa Izba Kontroli, Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion, Bohdan Pawłowicz, właściciel PBS Solutions, Mateusz Tułecki, menadżer inwestycyjny AGORA SA, Tomasz Machała, naTemat.pl, Maciej Orłoś, dziennikarz TVP, Grzegorz Miecugow, dziennikarz i wydawca TVN24, Łukasz Sikora, kierownik zespołu marketingu i rozwoju, Port Lotniczy Jasionka, Szymon Sikorski, prezes zarządu PUBLICON sp. z o.o. oraz prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Aktualny roboczy program wydarzenia dostępny jest na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl
Rola media relations jako fundamentalnego obszaru PR-u pozostaje niezmienna. To jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzająpiarowcom wielu trudności, zaś ich efekty są słabo oceniane szczególnie przez dziennikarzy.– Podczas Kongresu spojrzymy naten obszarz perspektywy przedstawicieli mediów. Zaproszeni goście to nazwiska znane z prasy czy telewizji. Ich doświadczenie z pewnością dostarczy cennych uwag i spostrzeżeń dla praktyków PR. Padną tu odpowiedzi na wiele nurtujących pytań: jak pisać, aby inni chcieli czytać oraz jak zaintrygować media – mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto. W programie wydarzenia znalazły się również praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę przydatną w życiu zawodowym.
Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, zaś partnerami Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka a także Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych