logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  20.04.2011

Mężczyźni w saunie to też natura

Your browser does not support the video tag.


Nadzy mężczyźni biegający po śniegu są wiodącym motywem najnowszej kampanii promującej województwo podlaskie pod hasłem „Natura przejawia się różnie”.

W województwie podlaskim szczególnie popularną formą rozrywki jest bania – rosyjska odmiana sauny. Na ogół jest to mała chatka, na środku której stoi piec opalany drewnem. Na piecu grzeją się kamienie, a żeby w chatce nie zabrakło pary, nieustannie polewa się je wodą. Kiedy w bani zrobi się naprawdę gorąco, wybiega się z niej do lodowatej rzeki lub – jak bohaterowie spotu – na śnieg. Niczym rącze konie lub stado żubrów…

Celem kampanii realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego jest zachęcenie potencjalnych turystów do odwiedzania regionu nie tylko ze względu na jego walory przyrodnicze, ale wszelkie inne atrakcje. Grupą docelową akcji są przede wszystkim młodzi, aktywni Polacy, a zwłaszcza mieszkańcy Warszawy. Spot będzie pokazywany w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w ramach "Nocy Muzeów".

Kampania stanowi kolejny etap realizacji projektu „Kampania informacyjno-promocyjna województwa podlaskiego na lata 2010-2011” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

Ogólny koszt kampanii to nieco ponad milion złotych brutto.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Natura przejawia się różnie
Czas:
2011.4.18 - 2011.5.18
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Media:
Telewizja, radio, prasa, internet
Wykonawca:
Laboratorium Obrazu
Adresaci:
Wszystkie osoby zainteresowane podróżowaniem po Polsce; młodzi, aktywni Polacy, a zwłaszcza mieszkańcy Warszawy
Hasło kampani:
Natura przejawia się różnie





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek