Za drobną opłatą klienci peruwiańskich centrów handlowych mogli się dowiedzieć, ile przestrzeni w sercu zajmują takie czynności jak wybaczenie swojemu partnerowi, ”lubienie” rzeczy na Facebooku, czy śpiewanie pod prysznicem. Maszyny wskazywały również zapas wolnego miejsca, który wykorzystać można na pomoc potrzebującym. Urządzenia testujące serca pojawiły się pod koniec 2011 roku na terenie całego kraju. Po wykonaniu badania Cardiotronic oddawał wrzucone wcześniej monety, sugerując ponowne ich „zainwestowanie” – tym razem aby zasilić konto Roof for my Country. Organizacja przeznaczała je na budowę mieszkań dla osób bezdomnych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

