logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.01.2017

Mastercard zagrał z WOŚP



Piąty rok z rzędu firma Mastercard zaangażowała się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku akcja „Mastercard gra z WOŚP”, dzięki której internauci mogli wspierać Fundację bez wychodzenia z domu, rozszerzyła swój zasięg, obejmując nie tylko Twittera, ale również Instagram. Natomiast w ramach Bezcennej Niespodzianki firma przekazała Jurkowi Owsiakowi na rzecz Fundacji oryginalną gitarę Micka Jaggera, lidera zespołu The Rolling Stones.

Użytkownicy mediów społecznościowych po raz czwarty zaangażowali się w zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji WOŚP, publikując wpisy z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za wpis każdego, unikalnego użytkownika opublikowany w dniu Finału na Twitterze lub na Instagramie Mastercard zadeklarował przekazanie datku na konto Orkiestry: 5 złotych za tweeta i złotówkę za wpis na Instagramie. Łącznie, w obu kanałach społecznościowych użytkownicy opublikowali 41 704 unikalnych postów, w tym 31 013 na Twitterze i 10 691 na Instagramie. W akcję zaangażowało się szerokie grono osób ze świata polityki, sportu, mediów oraz kina. Hashtag przez zdecydowaną większość dnia był najpopularniejszym na polskim Twitterze, a także plasował się w ścisłej czołówce światowych „trendów”. W efekcie ostateczna kwota zebrana w niedzielę do północy, dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, wyniosła 150 136 złotych.

Doceniając bezprecedensowy entuzjazm użytkowników Twittera i Instagrama w pomaganie podopiecznym Fundacji WOŚP, Mastercard zdecydował się podwyższyć zebraną kwotę i przekazać Fundacji 200 000 złotych.

Mastercard w dniu 25. Finału był również autorem Bezcennej Niespodzianki przekazanej na rzecz Fundacji. Tuż przed godziną 20:00 i Światełkiem Do Nieba, na scenie głównej Finału pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, Bartosz Ciołkowski przekazał na ręce Jurka Owsiaka oryginalną gitarę Micka Jaggera, wokalisty i lidera zespołu The Rolling Stones. Gitara elektryczno-akustyczna pochodzi z prywatnej kolekcji brytyjskiego piosenkarza i została przez niego własnoręcznie podpisana. Była wykorzystywana przez Jaggera w trakcie prac nad piosenkami do filmu „Alfie” i albumu The Rolling Stones „A Bigger Bang”. Instrument już trafił na licytację Allegro a pieniądze za niego uzyskane zostaną przekazane na rzecz Fundacji.

„Szczodrość oraz chęć jednoczenia się Polaków wokół Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest imponująca i godna podziwu. Cieszę się, że pomaganie poprzez akcję ‘Mastercard gra z WOŚP’ stało się dla użytkowników mediów społecznościowych pewnego rodzaju tradycją, a grono zaangażowanych w nią osób z roku na rok rośnie. Gorąco kibicuję Fundacji, żeby kolejny rok z rzędu urosła też ostatecznie zebrana kwota  i mam nadzieję, że wsparcie Mastercard, w tym nasza ‘Bezcenna Niespodzianka’, pomoże osiągnąć ten cel” – powiedział Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Po wręczeniu niespodzianki uczestnicy koncertu pod Pałacem Kultury oraz widzowie telewizyjni i internetowi mogli podziwiać Światełko Do Nieba, którego mecenasem kolejny rok z rzędu był Mastercard.

 

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek