logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mastercard zagrał z WOŚP
20.01.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mastercard zagrał z WOŚP



Piąty rok z rzędu firma Mastercard zaangażowała się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku akcja „Mastercard gra z WOŚP”, dzięki której internauci mogli wspierać Fundację bez wychodzenia z domu, rozszerzyła swój zasięg, obejmując nie tylko Twittera, ale również Instagram. Natomiast w ramach Bezcennej Niespodzianki firma przekazała Jurkowi Owsiakowi na rzecz Fundacji oryginalną gitarę Micka Jaggera, lidera zespołu The Rolling Stones.

Użytkownicy mediów społecznościowych po raz czwarty zaangażowali się w zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji WOŚP, publikując wpisy z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za wpis każdego, unikalnego użytkownika opublikowany w dniu Finału na Twitterze lub na Instagramie Mastercard zadeklarował przekazanie datku na konto Orkiestry: 5 złotych za tweeta i złotówkę za wpis na Instagramie. Łącznie, w obu kanałach społecznościowych użytkownicy opublikowali 41 704 unikalnych postów, w tym 31 013 na Twitterze i 10 691 na Instagramie. W akcję zaangażowało się szerokie grono osób ze świata polityki, sportu, mediów oraz kina. Hashtag przez zdecydowaną większość dnia był najpopularniejszym na polskim Twitterze, a także plasował się w ścisłej czołówce światowych „trendów”. W efekcie ostateczna kwota zebrana w niedzielę do północy, dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, wyniosła 150 136 złotych.

Doceniając bezprecedensowy entuzjazm użytkowników Twittera i Instagrama w pomaganie podopiecznym Fundacji WOŚP, Mastercard zdecydował się podwyższyć zebraną kwotę i przekazać Fundacji 200 000 złotych.

Mastercard w dniu 25. Finału był również autorem Bezcennej Niespodzianki przekazanej na rzecz Fundacji. Tuż przed godziną 20:00 i Światełkiem Do Nieba, na scenie głównej Finału pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, Bartosz Ciołkowski przekazał na ręce Jurka Owsiaka oryginalną gitarę Micka Jaggera, wokalisty i lidera zespołu The Rolling Stones. Gitara elektryczno-akustyczna pochodzi z prywatnej kolekcji brytyjskiego piosenkarza i została przez niego własnoręcznie podpisana. Była wykorzystywana przez Jaggera w trakcie prac nad piosenkami do filmu „Alfie” i albumu The Rolling Stones „A Bigger Bang”. Instrument już trafił na licytację Allegro a pieniądze za niego uzyskane zostaną przekazane na rzecz Fundacji.

„Szczodrość oraz chęć jednoczenia się Polaków wokół Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest imponująca i godna podziwu. Cieszę się, że pomaganie poprzez akcję ‘Mastercard gra z WOŚP’ stało się dla użytkowników mediów społecznościowych pewnego rodzaju tradycją, a grono zaangażowanych w nią osób z roku na rok rośnie. Gorąco kibicuję Fundacji, żeby kolejny rok z rzędu urosła też ostatecznie zebrana kwota  i mam nadzieję, że wsparcie Mastercard, w tym nasza ‘Bezcenna Niespodzianka’, pomoże osiągnąć ten cel” – powiedział Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Po wręczeniu niespodzianki uczestnicy koncertu pod Pałacem Kultury oraz widzowie telewizyjni i internetowi mogli podziwiać Światełko Do Nieba, którego mecenasem kolejny rok z rzędu był Mastercard.

 

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek