logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.01.2016

MasterCard zagra z WOŚP



W najbliższą niedzielę, 10 stycznia, po raz czwarty z rzędu firma MasterCard będzie wspierać Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Hasło przewodnie tegorocznego, 24. Finału brzmi „Mierzymy wysoko”, a pieniądze zebrane w ramach tej inicjatywy zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla oddziałów pediatrycznych, a także dla polskiej geriatrii, w tym przede wszystkim dla zakładów opiekuńczo-leczniczych.

MasterCard jest współorganizatorem inicjatywy umożliwiającej darczyńcom przekazywanie datków za pośrednictwem zbliżeniowych terminali płatniczych. Drugi rok z rzędu podczas niedzielnego Finału WOŚP na ulicach kilkudziesięciu miast Polski będzie można spotkać 300 wolontariuszy Orkiestry wyposażonych w zbliżeniowe terminale płatnicze. Wolontariusze będą wyraźnie oznaczeni: każdy z nich będzie miał ze sobą tradycyjny identyfikator 24. Finału oraz charakterystyczne naklejki z sercem WOŚP, ale przede wszystkim będzie ubrany w specjalną koszulkę informującą, że przyjmuje datki przekazywane kartami płatniczymi lub zbliżeniowymi płatnościami mobilnymi.

W dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy MasterCard zorganizuje również trzecią edycję akcji na Twitterze „MasterCard gra z WOŚP”. Za każdy wpis opublikowany 10 stycznia 2016 r., oznaczony hashtagiem #MasterCardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ubiegłych latach w efekcie tej akcji MasterCard przekazał Fundacji łącznie ponad 265 000 złotych. Twittować będzie można w dniu Finału do północy.

Jak w ubiegłym roku, MasterCard będzie także sponsorem „Światełka do nieba”, tradycyjnego pokazu sztucznych ogni, wieńczącego Finał WOŚP pod Pałacem Kultury i Nauki.

Firma MasterCard jest partnerem m.in. cyklu eliminacji do festiwalu Przystanek Woodstock i samego festiwalu, a także współfundatorem 150 tysięcy apteczek pierwszej pomocy, rozdawanych w całej Polsce uczniom szkół podstawowych uczestniczących w prowadzonym przez WOŚP programie „Ratujemy i Uczymy Ratować”. Fundację cały rok mogą wspierać także posiadacze kart MasterCard, uczestnicy programu lojalnościowego MasterCard Rewards. Zebrane w ramach programu punkty mogą przeznaczyć na zakup cegiełek WOŚP i w ten sposób zasilić konto Fundacji. Użytkownicy kart MasterCard przekazali w ten sposób Orkiestrze ponad 15 tys. złotych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek