W najbliższą niedzielę, 10 stycznia, po raz czwarty z rzędu firma MasterCard będzie wspierać Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Hasło przewodnie tegorocznego, 24. Finału brzmi „Mierzymy wysoko”, a pieniądze zebrane w ramach tej inicjatywy zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla oddziałów pediatrycznych, a także dla polskiej geriatrii, w tym przede wszystkim dla zakładów opiekuńczo-leczniczych.
MasterCard jest współorganizatorem inicjatywy umożliwiającej darczyńcom przekazywanie datków za pośrednictwem zbliżeniowych terminali płatniczych. Drugi rok z rzędu podczas niedzielnego Finału WOŚP na ulicach kilkudziesięciu miast Polski będzie można spotkać 300 wolontariuszy Orkiestry wyposażonych w zbliżeniowe terminale płatnicze. Wolontariusze będą wyraźnie oznaczeni: każdy z nich będzie miał ze sobą tradycyjny identyfikator 24. Finału oraz charakterystyczne naklejki z sercem WOŚP, ale przede wszystkim będzie ubrany w specjalną koszulkę informującą, że przyjmuje datki przekazywane kartami płatniczymi lub zbliżeniowymi płatnościami mobilnymi.
W dniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy MasterCard zorganizuje również trzecią edycję akcji na Twitterze „MasterCard gra z WOŚP”. Za każdy wpis opublikowany 10 stycznia 2016 r., oznaczony hashtagiem #MasterCardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ubiegłych latach w efekcie tej akcji MasterCard przekazał Fundacji łącznie ponad 265 000 złotych. Twittować będzie można w dniu Finału do północy.
Jak w ubiegłym roku, MasterCard będzie także sponsorem „Światełka do nieba”, tradycyjnego pokazu sztucznych ogni, wieńczącego Finał WOŚP pod Pałacem Kultury i Nauki.
Firma MasterCard jest partnerem m.in. cyklu eliminacji do festiwalu Przystanek Woodstock i samego festiwalu, a także współfundatorem 150 tysięcy apteczek pierwszej pomocy, rozdawanych w całej Polsce uczniom szkół podstawowych uczestniczących w prowadzonym przez WOŚP programie „Ratujemy i Uczymy Ratować”. Fundację cały rok mogą wspierać także posiadacze kart MasterCard, uczestnicy programu lojalnościowego MasterCard Rewards. Zebrane w ramach programu punkty mogą przeznaczyć na zakup cegiełek WOŚP i w ten sposób zasilić konto Fundacji. Użytkownicy kart MasterCard przekazali w ten sposób Orkiestrze ponad 15 tys. złotych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska