Mastercard na Pol’and’Rock Festival – w służbie niesłyszącym
1 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą ruszył Pol’and’Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock), jeden z największych festiwali muzycznych w Europie, organizowany przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Mastercard, patron imprezy, przygotował dla jej niesłyszących uczestników wyjątkową niespodziankę.
W strefie Mastercard na terenie festiwalu osoby niesłyszące będą mogły wypożyczyć specjalne plecaki, które umożliwią im odczuwanie dźwięków. To autorskie rozwiązanie – Sound Touch Set – powstało na bazie kilku elementów: plecaka z wbudowanymi subwooferami, słuchawek z przewodzeniem kostnym oraz przekaźników transmitujących muzykę na żywo bezpośrednio z reżyserki dźwięku. Rozwiązanie stworzone we współpracy z Dentsu Maker Lab wykorzystuje drgania przenoszone na plecy uczestnika oraz kości czaszki (jako system rezonatorów dźwięku), zapewniając niepowtarzalne wrażenia odbioru muzyki na żywo poprzez całe ciało odbiorcy.
Po raz pierwszy rozwiązanie to było testowane na ubiegłorocznej edycji Pol’and’Rock i skorzystało z niego kilkadziesiąt osób, których emocje były nie do opisania. Stanowisko ze specjalnymi plecakami będzie czynne każdego dnia festiwalu, od pierwszego do ostatniego koncertu, a personel tam pracujący będzie posługiwać się językiem migowym.
Co roku staramy się coraz bardziej zaskakiwać uczestników Pol’and’Rock i dostarczać im bezcennych emocji. Zależało nam, by tegoroczna edycja festiwalu pozwoliła cieszyć się muzyką wszystkim w równym stopniu i bez barier. Mamy nadzieję, że udogodnienia, które przygotowaliśmy dla osób niesłyszących, pomogą im czerpać jeszcze większą radość z bycia częścią tego muzycznego święta – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.
25. Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie nad Odrą potrwa do 3 sierpnia 2019 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?