logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.11.2012

Maspex sprawdził wiedzę o bezpieczeństwie



Od 19 do 23 listopada w szkołach podstawowych odbył się Ogólnopolski Test Wiedzy o Bezpieczeństwie. W teście wzięło udział ponad 60 tysięcy pierwszoklasistów ze szkół podstawowych z całej Polski, które uczestniczą w programie „Klub Bezpiecznego Puchatka” organizowanego przez producenta kakao Puchatek. 

Test Wiedzy o Bezpieczeństwie przez cały tydzień odbywał się na stronie www.bezpiecznypuchatek.pl. Uczniowie klas I uzupełniali test na zajęciach w szkole, ale także w domu z rodzicami, którzy w ten sposób mogli dowiedzieć się, co ich dziecko wie na temat bezpieczeństwa. Najwyższą frekwencją mogą pochwalić się miasta: Warszawa, Gdańsk i Poznań, a najwięcej testów zostało wypełnionych w województwach: mazowieckim, śląskim i małopolskim.

Uczniowie klas I, rozwiązujący test, odpowiadali na 15 pytań dotyczących bezpieczeństwa w domu, w szkole i na drodze. Ponad połowa z nich bezbłędnie odpowiedziała na wszystkie pytania, a prawie wszyscy odpowiedzieli poprawnie na co najmniej 10 pytań. Dzieci nie miały problemu z pytaniami związanymi z przechodzeniem przez jezdnię. Natomiast okazało się, że najtrudniejsze pytania dotyczyły ujawniania swoich danych osobowych w internecie, otwierania drzwi nieznajomym i znajomości numerów alarmowych. Zadaniem Testu Wiedzy o Bezpieczeństwie było nie tylko sprawdzenie wiedzy, ale jednocześnie przypomnienie zasad bezpieczeństwa, tak więc dzieci, które wskazały błędną odpowiedź, pod koniec testu otrzymały informację, które z odpowiedzi są poprawne i jakie zachowania gwarantują im bezpieczeństwo.

Ogólnopolski Test Wiedzy o Bezpieczeństwie zrealizowany został w ramach programu edukacyjnego „Klub Bezpiecznego Puchatka”, który w tym roku organizowany jest po raz czwarty. Akcja kierowana jest do wszystkich szkół podstawowych w Polsce – nauczycieli, dzieci i ich rodziców. Program ma honorowy patronat Komendanta Głównego Policji i Kuratoriów Oświaty. Od września na podstawie otrzymanych materiałów pierwszoklasiści uczyli się, jak prawidłowo przechodzić przez drogę, dlaczego trzeba zapinać pasy i nosić elementy odblaskowe, jak bezpiecznie bawić się w domu, na podwórku czy szkolnym korytarzu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek