Marketing społeczny dla NGO. Jak skutecznie budować relacje z biznesem i tworzyć kampanie społeczne?
Zadaniem projektu Akademii Rozwoju Filantropii i Fundacji Komunikacji Społecznej było zbadanie, jakie są bariery oraz czynniki, które ułatwiają współpracę między organizacjami pozarządowymi a biznesem, w jaki sposób organizacje zachęcają i zawiązują współpracę z przedsiębiorstwami, jak promują swoje działania oraz partnerów, którzy w działaniach uczestniczą, oraz jak komunikują się z darczyńcami, choćby przy działaniach promujących odpis jednego procenta podatku.
Wykorzystując własne doświadczenie, a także opierając się na badaniach ilościowych i jakościowych, obie organizacje przygotowały publikację, która dostarcza kompleksową wiedzę nie tylko o fundraisingu, reklamie społecznej i marketingu społecznym, ale także w ogóle o sposobie budowania relacji z jednostkami, grupami i instytucjami funkcjonującymi wokół NGO.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony
-
06.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
30.08.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
26.08.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?