logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Marian Dziędziel już jej powiedział
28.03.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Marian Dziędziel już jej powiedział

Your browser does not support the video tag.


Marian Dziędziel próbuje się skontaktować z pewną kobietą. Bezskutecznie, a ma jej do przekazania ważną wiadomość. Aktor wygląda na mocno przejętego całą tą sytuacją.

Kampania „Powiedz księgowej” zainicjowana w marcu, ma na celu promocję akcji 1% na rzecz budowy ośrodka opieki paliatywnej przez Małopolskie Hospicjum dla Dzieci.

Najważniejszym przekazem kampanii jest kontakt z osobą zajmującą się księgowością. Okazuje się bowiem, że to właśnie księgowe i księgowi w znaczniej większości sami decydują o przekazaniu 1% na konkretny cel.

Kampania będzie trwała przez miesiąc. W każdym kolejnym tygodniu działań, na stronie powiedzksiegowej.pl  przedstawione będą kolejne spoty reklamowe z udziałem gwiazd. Pierwszy z nich, z udziałem Mariana Dziędziela opublikowany został 22 marca.



Nazwa kampanii:
Powiedz księgowej
Czas:
2012.3.22 - 2012.4.30
Nadawca:
Małopolskie Hospicjum dla Dzieci
Media:
Internet
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
A ty już powiedziałeś? Małopolskie Hospicjum dla Dzieci czeka na twoja decyzję.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek