────── 19.05.2017
Ojczyzna, dziewczyny i przygoda – czyli jak wojsko reklamuje „rekrutację”
Już lepiej zaciągać się do wojska niż bawić amerykańskie dzieci. Po obejrzeniu tego spotu szwedzkiej armii autorstwa Saatchi&Saatchi trudno mieć wątpliwości. Reklama skierowana jest do kobiet i przedstawia prostą alternatywę – albo kariera au pair w ultrakonserwatywnej amerykańskiej familii, robienie prania i manicure wytapirowanej gospodyni domowej albo … prowadzenie czołgu, wysadzanie mostów i wykonywanie rozkazów. Hellyeah!
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2025
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem