────── 19.05.2017
Ojczyzna, dziewczyny i przygoda – czyli jak wojsko reklamuje „rekrutację”
Już lepiej zaciągać się do wojska niż bawić amerykańskie dzieci. Po obejrzeniu tego spotu szwedzkiej armii autorstwa Saatchi&Saatchi trudno mieć wątpliwości. Reklama skierowana jest do kobiet i przedstawia prostą alternatywę – albo kariera au pair w ultrakonserwatywnej amerykańskiej familii, robienie prania i manicure wytapirowanej gospodyni domowej albo … prowadzenie czołgu, wysadzanie mostów i wykonywanie rozkazów. Hellyeah!
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Same nie znikną
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości