Manekin półnagiej kobiety bez piersi stanął w sklepach z damską bielizną Bare Essentials przypominając, że rak piersi jest bardziej rozpowszechniona chorobą, niż się wydaje. Oprócz manekina w sklepach rozwieszono ulotki zachęcające do odwiedzenia strony internetowej kampanii, a w przymierzalniach – instrukcje do samobadania piersi.
Jan Curtis, menadżer sieci sklepów, podkreśla, że manekin i cała akcja spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem przez klientki sklepu.
W Zjednoczonym Emiratach Arabskich rak piersi jest najczęstszą przyczyną śmierci kobiet w wielu 40-55 lat.
W trakcie trwania kampanii, zainicjowanej przez Ministerstwo Zdrowia, prywatne szpitale i kliniki oferują zniżki na badania mammograficzne, a część z nich wykonuje je za darmo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów