Polski serwis www.MamSM.pl stworzony przez firmę Gedeon Richter, przedstawiający interaktywną symulację objawów stwardnienia rozsianego, ma od niedawna swoja angielską wersję. Teraz odbiorcy na całym świecie mają okazję przekonać się, z jakimi problemami na co dzień zmagają się chorzy na stwardnienie rozsiane.
Serwis www.HavingMS.com jest odpowiedzią na bardzo dobre przyjęcie zarówno przez pacjentów, internautów jak i ekspertów zajmujących się marketingiem farmaceutycznym polskiego serwisu – www.MamSM.pl, który w ciągu pięciu miesięcy istnienia odnotował ponad 65.500 odsłon.
– Cieszę się, że to my, Polacy, stworzyliśmy taki serwis. Chorych na SM w Polsce jest ok. 60.000 – to bardzo liczna grupa pacjentów, która dzięki serwisowi www.HavingMS.com może solidaryzować się z chorymi na całym świecie – mówi Magdalena Bober, PR Manager w Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o.
W serwisie zamieszczono informacje na temat przebiegu choroby i leczenia SM. Dodatkowym elementem jest film „Eksperyment”, w którym w role chorych wcieliła się trójka polskich polityków (Małgorzata Gosiewska, Jarosław Wałęsa i Cezary Grabarczyk).
Symulacja została przygotowana pod opieką merytoryczną neurologa dr. n. med. Macieja Maciejowskiego. Inicjatorem powstania serwisu jest firma Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Pomysł opracowała agencja PR Hill and Knowlton Poland, a serwis wykonała agencja interaktywna Artflash.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie